EETU — TARTU
1 | ARP koordinaadid ja asukoht lennuväljal | 581827N 0264113E Raja 08/26 keskel | ||||||||||
2 | Suund ja kaugus Tartust | 5 NM SSW FM Tartu | ||||||||||
3 | Kõrgus merepinnast / Keskmine kõrgeim temperatuur | 220 ft / 23.1 °C | ||||||||||
4 | Geoidi hälve lennuväljal | 63 FT | ||||||||||
5 | MAG VAR / Aastane muutus | 10° E (2020) / +0.2° | ||||||||||
6 | Lennuvälja haldaja, aadress, telefon, telefaks, e-mail, AFS, URL |
| ||||||||||
7 | Lubatud liikluse liigid (IFR/VFR) | IFR/VFR | ||||||||||
8 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja haldaja Lennuvälja tööaeg | MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) Vaata NOTAM-it. |
2 | Toll ja migratsioon | H24 nõutav 1 HR PN |
3 | Tervishoid | MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) 2 HR PN lennuvälja haldajale |
4 | AIS Briifing | Self-Briefing, H24 Tel: +372 671 0241 |
5 | ATS Büroo (ARO) | Ei ole |
6 | MET Briifing | Ei ole |
7 | ATS | Vaata NOTAM-it. ATS kontaktid * |
8 | Tankimine | JET A1 lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. Nõutav 1 HR PN. ** AVGAS 100LL lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. Kütusekaarte ei aktsepteerita. |
9 | Käitlemine | Lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. |
10 | Turvateenistus | H24 |
11 | Jäätõrje | Lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. |
12 | Märkused | * ATS kontaktid: Tel: +372 671 0244E-mail: eetu@eans.ee ATS teenust osutatakse Tallinna irdtornikeskusest. ** Tellimine edastada: Tel: +372 605 8833 |
1 | Kaubakäitlusteenistused | Ei ole |
2 | Kütuse / õli liigid | Kütus: JET A1, AVGAS 100LL Õli: ei ole |
3 | Tankimisseadmed / jõudlus | Jet A1: 1 auto 10 000 L, 500 L/min tiivaaluse otsakuga, 200 L/min tiivapealse otsakuga. AVGAS 100LL: statsionaarne tankla 5000 L, 60 L/min. |
4 | Jäätõrjeseadmed | Olemas. Tel: +372 605 8833Tüüp 1 ja Tüüp 2. |
5 | Angaar mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Angaar 2-le A suurusega õhusõidukile. Tellimus eelneval kokkuleppel Tartu koordinaatoriga. Tel: +372 605 8833 |
6 | Remondiseadmed mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
7 | Märkused | Maapealne käitlusteenus on kohustuslik Tartu lennujaama tööaegadel ja kui on tellitud lennujaama avamine väljaspool ametlikku tööaega. Tingimused tuleb kokku leppida enne lennu toimumist: AS Tallinna Lennujaam E-mail: tartu.handling@tll.aero |
1 | Hotellid | Majutusvõimalus lennujaamas, 1 kahekohaline tuba. Hotellid linnas. |
2 | Restoranid | Linnas |
3 | Transport | Bussid, taksod |
4 | Arstiabi võimalused | Haiglad linnas |
5 | Pank ja postkontor | Linnas |
6 | Turismibüroo | Linnas Tel: +372 744 2111 |
7 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja tuletõrjekategooria | 5. kategooria. Teenus tagatakse lennuvälja tööajal tellimus- ja regulaarlendudele. * |
2 | Päästevahendid | 1 tuletõrjeauto |
3 | Vigastatud õhusõiduki eemaldamise võimalus | Puksiirauto A kategooria õhusõidukite jaoks. ** (REF EETU AD 2.20 p.17) |
4 | Märkused | * Teistele lendudele lennuvälja tööaegadel võib pääste- ja tuletõrjeteenuse reageerimisaeg olla ettenähtust pikem. ** Info vigastatud õhusõiduki eemaldamisel kasutatava tehnika kohta: Tel: +372 605 8833 |
1 | Puhastusseadmete tüübid | Kasutuses aastaringselt.
|
2 | Puhastuse järjekord | 1. RWY 08/26 ja ruleerimistee A. 2. Perroon B 3. Perroon A |
3 | Liikumisala pinnatöötluse materjali kasutamine | KFOR/NAFO |
4 | Spetsiaalselt ettevalmistatud talverajad | Ei kohaldata. |
5 | Märkused | Info lumepuhastuse kohta avaldatakse novembrist aprillini SNOWTAM-ites. Vt lumeplaan osas AD 1.2.2. |
1 | Perrooni kate ja kandevõime |
| |||||||||
2 | Ruleerimisteede laius, kate ja kandevõime |
| |||||||||
3 | Kõrgusmõõtja kontroll-asukoht (ACL) ja kõrgus merepinnast | RWY HLDG PSN 581835.43N 0264143.43E (REF EETU-ADC) Kõrgus merepinnast: 214 ft | |||||||||
4 | VOR kontrollpunktid | Ei ole | |||||||||
5 | INS kontrollpunktid | Ei ole | |||||||||
6 | Märkused | Ei ole |
1 | Õhusõidukite seisupaikade tähised, ruleerimisteede juhtjooned ja õhusõidukite seisupaikade visuaalne dokkimise / parkimise juhtimissüsteem. | Seisupaikadel märgistus. Juhtjooned perroonil. Juhtmärgid ruleerimiseks ruleerimistee ristumiskohas rajaga ja ootekohas. Visuaalne dokkimise/parkimise süsteem puudub. |
2 | Raja ja ruleerimisteede märgistus ja tuled. | RWY: Tähis, THR, TDZ, CL, raja lõpp: vastav märgistus ja tuled. TWY A: CL, HLDG PSN märgistatud ruleerimistee ja raja ristumiskohas, ääretuled |
3 | Stopp-tuled | Ei ole |
4 | Märkused | Ei ole |
Ala 2 ja Ala 3 takistused on leitavad aim.eans.ee veebilehelt.
Ala nimetus | Viimati uuendatud |
---|---|
EETU Ala 2 | 26 |
EETU Ala 3 | 09 SEP 2021 |
1 | Meteoroloogiatalitus | Keskkonnaagentuuri Tartu lennumeteoroloogiajaam |
2 | Tööaeg | Keskkonnaagentuur – H24 (konsultatsioon telefoni teel) * |
Meteoroloogiatalitus väljaspool tööaega | ||
3 | TAF ettevalmistamise eest vastutav lennumeteoroloogiajaam | Keskkonnaagentuur |
Kehtivusperioodid | 6 HR | |
Väljaandmise intervall | Nõudmisel, 2 HR PN. | |
4 | Maandumisprognoosi tüüp Väljaandmise intervall | Ei ole |
5 | Võimalik briifing / konsultatsioon | T * |
6 | Lennudokumendid | C, PL ** |
Kasutatav keel(ed) | ET, EN | |
7 | Briifingul või konsultatsioonil kasutatavad kaardid ja muu info | S, U, P, W, SWH; SWM, SWL ** |
8 | Kasutatavad lisaseadmed infoga varustamisel | Ei ole |
9 | Infoga varustatavad ATS üksused | Tartu AFIS |
10 | Lisainfo (piirangud teeninduses, jne.) | Automaatne ilmavaatlussüsteem (AWOS). Ilmavaatlused teostatakse automaatselt ilmavaatlussüsteemi poolt ning vaatlustulemused edastatakse automaatse ilmavaatlusteatena METAR AUTO ja SPECI AUTO. (Keskkonnaagentuur) ** Vt GEN 3.5 |
Tähised RWY NR | TEGELIK BRG | Raja mõõtmed (m) | RWY ja SWY kandevõime (PCN) ja kate | Läve koordinaadid Raja lõpu koordinaadid Läve geoidi hälve | Läve kõrgus ja täppislähenemise puuteala kõrgeim kõrgus rajal |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
08 | 088,43° | 1800 x 31 | 68/F/D/Y/T ASPH / CONC | 581825.87N 581827.47N GUND 63 ft | THR 210 ft – |
26 | 268,44° | 1800 x 31 | 68/F/D/Y/T ASPH / CONC | 581827.47N 581825.87N GUND 63 ft | THR 193 ft TDZ 214 ft |
Tähised RWY NR | RWY - SWY kalle | SWY mõõtmed (m) | CWY mõõtmed (m) | Lennuriba mõõtmed (m) | RESA mõõtmed (m) |
---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
08 | +0.29% / -0.97% (950 m / 850 m) | Ei ole | 190 x 150 | 1920 x 300 | 125 x 62 |
26 | +0.97% / -0.29% (850 m / 950 m) | Ei ole | 250 x 150 | 1920 x 300 | 200 x 90 |
Tähised RWY NR | ARST süsteemi asukoht ja kirjeldus | OFZ | Märkused |
---|---|---|---|
12 | 13 | 14 | |
08 | Ei ole | Ei ole | RWY 08 PCN: 0-420 m 68/F/D/Y/T 420-700 m 73/F/C/Y/T 700-1200 m 117/F/A/Y/T 1200-1800 m 68/F/C/Y/T |
26 | Ei ole | Ei ole | RWY 26 PCN: 0-600 m 68/F/C/Y/T 600-1100 m 117/F/A/Y/T 1100-1380 m 73/F/C/Y/T 1380-1800 m 68/F/D/Y/T |
Raja tähis | TORA (m) | TODA (m) | ASDA (m) | LDA (m) | Märkused |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
08 | 1800 | 1990 | 1800 | 1800 | Ei ole |
26 | 1800 | 2050 | 1800 | 1800 | Ei ole |
Raja tähis | APCH LGT tüüp, LEN, INTST | THR LGT värv, WBAR | VASIS, PAPI (MEHT) | TDZ LGT LEN |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
08 | SALS 420 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 56 ft | Ei ole |
26 | PALS-I 870 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 56 ft | Ei ole |
RCLL LEN, vahe, värv, INTST | REDL LEN, vahe, värv, INTST | RENL, värv, WBAR | STWL LEN (m), värv | Märkused |
---|---|---|---|---|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ei ole | 1800 m, 60 m, W; last 600 m Y; LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | 1800 m, 60 m, W; last 600 m Y; LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
1 | ABN / IBN asukoht, andmed ja tööaeg | Ei ole |
2 | LDI asukoht ja valgustus Anemomeetri asukoht ja valgustus | Ei ole 308 m FM THR 08 ja 300 m FM THR 26, valgustatud. |
3 | Ruleerimisteede ääre- ja telgjoonetuled | Ääred: sinised CL: Ei ole |
4 | Varuvooluallikas / ümberlülitusaeg | Varuvooluallikas kõigile tuledele lennuväljal. Ümberlülitusaeg: 13 SEC. |
5 | Märkused | Ei ole |
1 | FATO TLOF või THR koordinaadid Geoidi hälve | Ei ole 63 ft |
2 | TLOF ja/või FATO kõrgus merepinnast (m/ft) | Ei ole |
3 | TLOF ja FATO ala mõõtmed, kate, kandevõime, märgistus | Ei ole |
4 | FATO tegelik ja MAG BRG | Ei ole |
5 | Kasutatav deklareeritud distants | Ei ole |
6 | APP ja FATO tuled | Ei ole |
7 | Märkused | Maandumine rajal ja perroon A seisuplatsil 11, vastavalt AD 2.20 p 11. |
1 | Tähis ja rõhtpiirid | Tartu FIZ/RMZ koosneb kahes osast: Tartu FIZ/RMZ UPPER ja Tartu FIZ/RMZ LOWER.
| ||||||
2 | Püstpiirid |
| ||||||
3 | Õhuruumi klass | G | ||||||
4 | ATS-üksuse kutsung Keeled | Tartu Lennuvälja Informatsioon ET, EN | ||||||
5 | Üleminekukõrgus | 5000 FT MSL | ||||||
6 | Rakendatavuse aeg | Tartu FIZ/RMZ kehtib EETU ATS tööajal. Vaata NOTAM-it. * | ||||||
7 | Märkused | Tartu FIZ/RMZ-is on kehtestatud harjutus- ja treeningtsoonid. Infot Tsoon 7 ja Tsoon 8 kohta vt ENR 5.3. * Väljaspool märgitud tööaegu osutatakse teenindust tellimisel, mis tuleb edastada lennuvälja haldajale kuni kella 15.00 (14.00) eelmisel päeval. |
Teeninduse tähis | Kutsung | Kanal(id) | Tööaeg | Märkused |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
AFIS | Tartu Lennuvälja Informatsioon | 133.905 | HO | Ei ole |
121.500 MHz | EMERG FREQ | |||
ATIS | Tartu Info | 123.130 | H24 | EN Tel: +372 730 9212 |
Seadme tüüp | ID | FREQ | Tööaeg | Saateantenni koordinaadid | DME saateantenni kõrgus | Märkused |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Märkused: | ||||||
Raadionavigatsiooni- ja maandumisseadmete käitamise eest vastutab Lennuliiklusteeninduse AS, kontaktid: vaata GEN 3.4. | ||||||
LOC 26 ILS CAT I (10° E 2020) | IUM | 108,500 MHz | HO | 581825,5N 0263948,9E | LOC kurss 259° | |
GP 26 | 329,900 MHz | HO | 581823,7N 0264151,1E | Nurk 3° | ||
DME 26 | IUM | CH 22X | HO | 581823,7N 0264151,1E | 300 ft AMSL | Tegevusraadius: 25 NM |
KAAREPERE DME | KRP | 112.150 MHz (CH 58Y) | H24 | 583935,1N 0263249,8E | 600 ft AMSL | Ei ole |
SULTSI DME | SLT | 109.450 MHz (CH 31Y) | H24 | 581525,4N 0253712,6E | 700 ft AMSL | Ei ole |
Tartu lennuvälja kohalikku lennuliiklust puudutav info on toodud AIP-is ja on saadaval self-briifingus.
Kui mingi kohalik eeskiri on oluline õhusõidukite ohutuks käitamiseks perroonil, edastab vastavat infot Tartu AFIS-üksus oma tööaegadel.
Perroonil on kohustus kanda aastaringselt riietuse peal kontrastvärvi (heleroheline, kollane või oranž) ja helkurribadega varustatud ohutusvesti või riietust. Ohutusvestid ja riietus peavad vastama vähemalt EN471 klass II nõuetele. Antud nõue ei kohaldu isikutele, keda perroonil saadetakse.
Käivitusluba ei ole nõutav. Kapten tagab, et õhusõiduki käivitamine on ohutu ja ei põhjusta ohtu lennuvälja taristule, tehnikale ega teistele õhusõidukitele.
Erandkorras on lubatud seisuplatsidelt õhusõidukite taandruleerimine vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele.
Taandruleerimine on lubatud kui perroonikorraldajat abistavad vähemalt 2 juhendajat.
Perroonide A ja B seisupaikadel on õhusõiduki APU kasutamine lubatud ajaliste piiranguteta.
APU käivitamine ja/või väljalülitamine õhusõiduki tankimise ajal on keelatud.
Hooldekäivitamised tuleb eelnevalt koordineerida Tartu koordinaatoriga telefonil +372 605 8833.
Tühikäigul käivitamised on lubatud kõikidel perroonide seisupaikadel.
Hooldekäivitamised suurendatud võimsusel on lubatud piiranguteta vaid ruleerimisteel ja rajal.
Mootorite ja süsteemide testimine ning hooldekäivitamised perroonide A ja B seisuplatsidel on lubatud piiranguteta A klassi ühe kolbmootoriga õhusõidukitele.
Õhusõidukite mootorite/süsteemide testimisel on metallteravikega seisuklotside kasutamine lubatud ainult talviste ilmastikutingimuste puhul, kui ruleerimistee on kaetud lume, jää või lörtsiga.
Õhusõidukite jäätõrjet teostatakse kõigil perroonide A ja B seisupaikadel. Meeskonnad peavad informeerima jäätõrje vajadusest õhusõiduki teenindajat või Tartu koordinaatorit telefonil +372 605 8833.
Ei kohaldata.
Kui CFMU poolt reguleeritud lend on valmis väljuma enne määratud CTOT aega, võib meeskond informeerida Tartu AFIS-üksust kanalil 133.905 REA teate soovist.
Kui meeskond ei ole võimeline väljuma CTOT-ajaga määratud tolerantsis, tuleb küsida uus CTOT aeg kas Tartu AFIS-üksuse, lennuoperaatori või maapealse käitluse kaudu.
Ajakontrolli on saab küsida Tartu AFIS-üksuselt kanalil 133.905.
Saabuvale õhusõidukile annab infot seisupaiga kohta Tartu AFIS-üksus kanalil 133.905.
Võimalik on õhusõiduki saatmine saateautoga (FOLLOW ME). Saateauto tellimine edastada Tartu AFIS-üksusele kanalil 133.905.
Parkimise ajal seisuplatsidel 1, 2, 3 ja 4 peavad õhusõidukite äärmised punktid (tiiva otsad jne) olema tähistatud ohutuskoonustega, teistel seisuplatsidel on ohutuskoonused soovituslikud.
Üldlennundus kasutab seisuplatse perroonil A.
Õhusõiduki paigutamine perrooni A seisupaikadele toimub vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele ja/või Tartu AFIS-üksuse poolt edastatud infole.
Seisuplatsidele 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ja 11 paigutatakse õhusõidukid ninaga põhjasuunas.
Seisuplatsidele 12, 13, 14, 15, 16 ja 17 paigutatakse õhusõidukid ninaga lõunasuunas.
Meeskond peab edastama Tartu AFIS-üksusele infot, kui mingil põhjusel (nt tuule suunast tingituna) soovitakse paigutada õhusõiduk perrooni A seisupaigale ebastandardselt.
Regulaarliiklus kasutab seisuplatse perroonil B.
Õhusõiduki paigutamine perrooni B seisupaikadele toimub vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele ja/või Tartu AFIS-üksuse poolt edastatud infole.
Meeskond peab edastama Tartu AFIS-üksusele info, kui mingil põhjusel (nt tuule suunast tingituna) soovitakse paigutada õhusõiduk perrooni B seisupaigale ebastandardselt.
Tartu lennuväljal ei ole kopteritele eraldi parkimisala. Kopterite paigutamine perroonide seisupaikadele toimub vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele ja/või Tartu AFIS-üksuse poolt edastatud infole.
Tartu AFIS-üksus edastab õhusõidukitele ruleerimisjuhiseid vaid rajal ja ruleerimisteel.
Ruleerimisteel puuduvad stopp-tuled. Talvisel ajal võivad ruleerimiseks mõeldud kollased jooned olla sademete tõttu mitte nähtavad.
Võimalik on õhusõiduki saatmine saateautoga (FOLLOW ME). Saateauto tellimine edastada Tartu AFIS-üksusele kanalil 133.905.
Infot piirangute kohta perroonidel annab AFIS-üksus.
Perroonil A ja B liigeldes vastutavad meeskonnad kokkupõrgete vältimise eest teiste õhusõidukite, sõidukite, inimeste ja takistustega. Liikuda tuleb mööda kollaseid ruleerimisjooni. Tähistatud kollaseid ruleerimisjooni ei tohi mingil juhul eirata või neist kõrvale kalduda, välja arvatud kui liikumine perroonil toimub saateautoga (FOLLOW ME).
Perroonilt A angaari esisele platsile viival ruleerimiseks ettenähtud lõigul on lubatud ilma saateautota ruleerida õhusõidukitel tiivaulatusega kuni 15 m.
Põhilise osa lendudest Tartu lennuväljal moodustavad õppe- ja treeninglennud.
IFR ja VFR õppe- ja treeninglennud ning tehnilised kontroll-lennud eelnevat kooskõlastust ei vaja. Õppe- ja treeninglende ning tehnilisi kontroll-lende ei ole soovitav läbi viia Tartu linna kohal.
Kopteritel on lubatud startida ja maanduda lennurajalt.
Erandina kopteritega MTOW alla 1200 kg on lubatud startida ja maanduda perroon A seisuplatsilt/-le number 11, kui nähtavus on 5 km ja rohkem.
Startides või maandudes seisuplatsilt/-le number 11 peab stardijärgne väljumine või maandumiseelne lähenemine toimuma sektoris 080-260, vältides lendamist perroonide A ja B kohal.
Õhusruleerimine on lubatud ainult ilma ratasteta helikopteritel. Õhusruleerimine muruplatside, teiste õhusõidukite, sõidukite või inimeste kohal on keelatud. Õhusruleerimine on lubatud ainult mööda kollaseid ruleerimisjooni.
Tähistatud kollaseid ruleerimisjooni ei tohi mingil juhul eirata või neist kõrvale kalduda, välja arvatud kui liikumine perroonil toimub saateautoga (FOLLOW ME).
Ei kohaldata.
Ei kohaldata.
Kui Tartu lennuväljal langeb nähtavus kuni 1400 m ja alla selle, on keelatud mootorite abil õhusõidukite taandruleerimine.
Välja töötamisel.
Eeldatakse, et iga rajale joonduv õhusõiduk on valmis väljumiseks ilma oluliste viivitusteta.
Võimalusel peaksid meeskonnad sooritama väljumiseelsed kontroll-kaardiprotseduurid ja/või olema lõpetanud reisijatesalongi ettevalmistuse enne rajale joondumist.
Kui õhusõiduk on avariijärgselt rajal, on selle õhusõiduki omaniku või kasutaja kohustuseks eemaldada see nii kiiresti kui võimalik pärast loa saamist Ohutusjuurdluse Keskusest (OJK).
Õhusõiduki võib eemaldada ka lennuvälja administratsioon, kusjuures kulutused katab omanik või kasutaja.
Tartu lennuväljal ei ole kehtestatud müravastaseid protseduure. Öisel ajal on soovitav hoiduda lendudest väikestel kõrgustel Tartu linna kohal.
Lennud Tartu FIZ/RMZ-is tuleb sooritada kooskõlas visuaal- või instrumentaallennureeglitega.
Osutatakse seirel põhinevat lennuvälja lennuinfoteenindust (AFIS).
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabelid avaldatud originaalkujul inglise keeles.
RNAV HOLDINGS | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
ID | INBD TR °T | INBD MAG° | Turn direction | MAX IAS kt | MNM HLDG LVL ft | Time MIN | Distance NM |
NIVER | 178.1 | 168 | Left | 230 | 2000 | 1 | – |
ERULI | 178.7 | 169 | Right | 230 | 2000 | 1 | – |
Ringlähenemine on lubatud lennuväljast lõuna pool. OCA iga raja jaoks - vt Instrumentaallähenemise kaarti (IAC).
Ringsuunalisel väljumisel, nii RWY 08 kui RWY 26 korral, tuleb enne pöörde alustamist tõusta raja kursil minimaalselt 700 ft MSL. Ringsuunalised väljumised (vt PANS-OPS, ICAO Doc 8168).
Tartu FIZ/RMZ UPPER-isse sisenemiseks ja väljumiseks on kasutatavad järgmised sisenemis- ja väljumispunktid:
OSKAV | 584204N 0260122E | ||
RISKU | 581729N 0254655E | ||
OSLIK | 575909N 0260519E | ||
SUMIM | 575444N 0272910E |
Saabuval RNAV1 võimekusega liiklusel on võimalik järgida RNAV STAR-i valitud rajale.
Märkus: See informatsioon peab olema sisestatud Õhusõiduki käitaja Marsruudi käsiraamatusse
Kõik RNAV STAR-id põhinevad GNSS või DME/DME asukoha uuendusel.
RNAV STAR-ide kirjeldus on avaldatud kodeerimistabelina ja teekonnapunktide loeteluna. Kiiruse- ja kõrgusepiirangute kehtestamisel teavitatakse sellest kaardil ja RNAV STAR kirjelduses.
RNAV STAR sisaldab informatsiooni kauguse kohta järgmise punktini.
Kõrguse piirangud on kirjeldatud kaardil.
Tartu FIZ/RMZ RNAV STAR kõikide teekonnapunktide koordinaadid WGS-84 formaadis on välja toodud eraldi loeteluna allolevas peatükis 2.1.2.
RNAV ootetsoonid on toodud peatükis 2.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on järgnevad tabelid avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OSKAV 2C | RNAV 1 | IF | OSKAV | - | - | - | - | - | - | - |
TF | TU863 | - | 157.1 | 147 | 15.1 | - | - | - | ||
TF | UMKOK | - | 157.2 | 147 | 5.9 | - | +3000 | 230 | ||
TF | NIVER | - | 157.3 | 147 | 5.0 | - | +2000 | 230 | ||
RISKU 1C | RNAV 1 | IF | RISKU | - | - | - | - | - | - | - |
TF | NIVER | - | 087.7 | 078 | 17.8 | - | +2000 | 230 | ||
OSLIK 2C | RNAV 1 | IF | OSLIK | - | - | - | - | - | - | - |
TF | OSGEX | - | 030.4 | 020 | 16.3 | - | +3000 | 230 | ||
TF | NIVER | - | 358.2 | 348 | 5.0 | - | +2000 | 230 | ||
SUMIM 2C | RNAV 1 | IF | SUMIM | - | - | - | - | - | - | - |
TF | BARVU | - | 306.3 | 296 | 31.9 | - | - | - | ||
TF | OSGEX | - | 268.7 | 259 | 10.4 | Right | +3000 | 230 | ||
TF | NIVER | - | 358.2 | 348 | 5.0 | - | +2000 | 230 |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
BARVU | 581324.0N 0264036.0E | ||
NIVER | 581807.0N 0262035.0E | ||
OSGEX | 581307.8N 0262053.3E | ||
OSKAV | 584204.0N 0260122.0E | ||
OSLIK | 575909.0N 0260519.0E | ||
RISKU | 581729.0N 0254655.0E | ||
SUMIM | 575444.0N 0272910.0E | ||
TU863 | 582809.0N 0261235.0E | ||
UMKOK | 582243.2N 0261655.5E |
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OSKAV 2D | RNAV 1 | IF | OSKAV | - | - | - | - | - | - | - |
TF | TU995 | - | 119.8 | 110 | 21.0 | - | - | - | ||
TF | NUKDU | - | 119.9 | 110 | 15.8 | - | +3000 | 230 | ||
TF | ERULI | - | 178.7 | 169 | 5.0 | - | +2000 | 230 | ||
RISKU 2D | RNAV 1 | IF | RISKU | - | - | - | - | - | - | - |
TF | OSGEX | - | 103.4 | 093 | 18.5 | - | - | - | ||
TF | BARVU | - | 088.4 | 078 | 10.4 | - | - | - | ||
TF | BODSE | - | 088.2 | 078 | 11.6 | - | +3000 | 230 | ||
TF | ERULI | - | 358.8 | 349 | 5.0 | - | +2000 | 230 | ||
OSLIK 2D | RNAV 1 | IF | OSLIK | - | - | - | - | - | - | - |
TF | BARVU | - | 052.4 | 042 | 23.6 | - | - | - | ||
TF | BODSE | - | 088.2 | 078 | 11.6 | Left | +3000 | 230 | ||
TF | ERULI | - | 358.8 | 349 | 5.0 | - | +2000 | 230 | ||
SUMIM 2D | RNAV 1 | IF | SUMIM | - | - | - | - | - | - | - |
TF | BODSE | - | 323.5 | 313 | 23.8 | - | +3000 | 230 | ||
TF | ERULI | - | 358.8 | 349 | 5.0 | - | +2000 | 230 |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
BARVU | 581324.0N 0264036.0E | ||
BODSE | 581343.9N 0270228.2E | ||
ERULI | 581843.0N 0270216.0E | ||
NUKDU | 582342.4N 0270203.4E | ||
OSGEX | 581307.8N 0262053.3E | ||
OSKAV | 584204.0N 0260122.0E | ||
OSLIK | 575909.0N 0260519.0E | ||
RISKU | 581729.0N 0254655.0E | ||
SUMIM | 575444.0N 0272910.0E | ||
TU995 | 583136.0N 0263604.0E |
Märkus: See informatsioon peab olema sisestatud Õhusõiduki käitaja Marsruudi käsiraamatusse.
Kõik RNAV SID-id põhinevad GNSS või DME/DME asukoha uuendusel.
RNAV SID-ide kirjeldus on avaldatud kodeerimistabelina ja teekonnapunktide loeteluna. Kiiruse- ja kõrgusepiirangute kehtestamisel teavitatakse sellest kaardil ja RNAV SID kirjelduses.
Tartu FIZ/RMZ kõikide teekonnapunktide koordinaadid WGS-84 formaadis on välja toodud eraldi loeteluna allolevas peatükis 2.2.2.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OSKAV 1A | RNAV 1 | CF | TU408 | - | 088.5 | 078 | 4.0 | Left | +1000 | 230 |
TF | TU412 | - | 358.3 | 348 | 7.1 | - | - | - | ||
TF | TU995 | - | 310.2 | 300 | 9.3 | - | - | - | ||
TF | OSKAV | - | 299.8 | 290 | 21.0 | - | - | - | ||
RISKU 1A | RNAV 1 | CF | TU408 | - | 088.5 | 078 | 4.0 | Right | +1000 | 230 |
TF | TU690 | - | 178.5 | 168 | 6.5 | - | - | - | ||
TF | TU779 | - | 250.4 | 240 | 16.0 | - | - | - | ||
TF | RISKU | - | 299.8 | 290 | 21.3 | - | - | - | ||
OSLIK 1A | RNAV 1 | CF | TU408 | - | 088.5 | 078 | 4.0 | Right | +1000 | 230 |
TF | TU690 | - | 178.5 | 168 | 6.5 | - | - | - | ||
TF | TU815 | - | 220.2 | 210 | 8.4 | - | - | - | ||
TF | OSLIK | - | 250.0 | 240 | 19.6 | - | - | - | ||
SUMIM 1A | RNAV 1 | CF | TU408 | - | 088.5 | 078 | 4.0 | Right | +1000 | 230 |
TF | TU532 | - | 138.8 | 129 | 13.5 | - | - | - | ||
TF | SUMIM | - | 139.3 | 129 | 18.2 | - | - | - |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
OSKAV | 584204.0N 0260122.0E | ||
OSLIK | 575909.0N 0260519.0E | ||
RISKU | 581729.0N 0254655.0E | ||
SUMIM | 575444.0N 0272910.0E | ||
TU408 | 581834.0N 0264953.6E | ||
TU412 | 582538.0N 0264930.0E | ||
TU532 | 580828.0N 0270645.0E | ||
TU690 | 581208.0N 0265013.0E | ||
TU779 | 580650.0N 0262146.0E | ||
TU815 | 580545.0N 0264000.0E | ||
TU995 | 583136.0N 0263604.0E |
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OSKAV 1B | RNAV 1 | TF | TU826 | - | 268.3 | 258 | 4.0 | - | +1000 | 230 |
TF | TU980 | - | 325.8 | 316 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | OSKAV | - | 325.4 | 315 | 23.4 | - | - | - | ||
RISKU 1B | RNAV 1 | TF | TU826 | - | 268.3 | 258 | 4.0 | - | +1000 | 230 |
TF | TU725 | - | 268.2 | 258 | 4.5 | - | - | - | ||
TF | RISKU | - | 267.7 | 258 | 19.6 | - | - | - | ||
OSLIK 1B | RNAV 1 | TF | TU826 | - | 268.3 | 258 | 4.0 | - | +1000 | 230 |
TF | TU830 | - | 216.9 | 207 | 6.0 | - | - | - | ||
TF | TU854 | - | 216.8 | 207 | 10.3 | - | - | - | ||
TF | OSLIK | - | 216.6 | 207 | 7.7 | - | - | - | ||
SUMIM 1B | RNAV 1 | TF | TU826 | - | 268.3 | 258 | 4.0 | Left | +1000 | 230 |
TF | TU842 | - | 178.3 | 168 | 6.5 | - | - | - | ||
TF | TU758 | - | 128.0 | 118 | 16.8 | - | - | - | ||
TF | SUMIM | - | 112.6 | 103 | 18.1 | - | - | - |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
OSKAV | 584204.0N 0260122.0E | ||
OSLIK | 575909.0N 0260519.0E | ||
RISKU | 581729.0N 0254655.0E | ||
SUMIM | 575444.0N 0272910.0E | ||
TU725 | 581811.0N 0262402.0E | ||
TU758 | 580135.0N 0265749.0E | ||
TU826 | 581818.9N 0263227.7E | ||
TU830 | 581332.0N 0262538.0E | ||
TU842 | 581152.0N 0263249.0E | ||
TU854 | 580519.0N 0261359.0E | ||
TU980 | 582251.0N 0262636.0E |
Märkus: See informatsioon peab olema sisestatud Õhusõiduki käitaja Marsruudi käsiraamatusse.
Õhusõidukite käitajad peavad saama RNAV lähenemise sooritamiseks vajalikele seadmetele heakskiidu Transpordiameti poolt.
Kõik RNP instrumentaallähenemise protseduurid põhinevad GNSS või DME/DME asukoha uuendusel.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
UMKOK A | RNP APCH | IF | UMKOK | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | 230 |
TF | NIVER | IF | - | 157.4 | 147 | 5.0 | Left | +2000 | 230 | ||
TF | TU710 | FAF | - | 088.2 | 078 | 4.9 | - | 2000 | - | ||
TF | RW08 | MAPt | Yes | 088.4 | 078 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | ERULI | MAHF | Yes | 088.7 | 079 | 11.6 | - | +2000 | - | ||
NIVER A | RNP APCH | IF | NIVER | IAF | - | - | - | - | - | +2000 | 230 |
TF | TU710 | FAF | - | 088.2 | 078 | 4.9 | - | 2000 | - | ||
TF | RW08 | MAPt | Yes | 088.4 | 078 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | ERULI | MAHF | Yes | 088.7 | 079 | 11.6 | - | +2000 | - | ||
OSGEX A | RNP APCH | IF | OSGEX | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | 230 |
TF | NIVER | IF | - | 358.2 | 348 | 5.0 | Right | +2000 | 230 | ||
TF | TU710 | FAF | - | 088.2 | 078 | 4.9 | - | 2000 | - | ||
TF | RW08 | MAPt | Yes | 088.4 | 078 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | ERULI | MAHF | Yes | 088.7 | 079 | 11.6 | - | +2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 50 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
BARVU | 581324.0N 0264036.0E | ||
ERULI | 581843.0N 0270216.0E | ||
NIVER | 581807.0N 0262035.0E | ||
RW08 | 581825.87N 0264017.26E | ||
OSGEX | 581307.8N 0262053.3E | ||
TU710 | 581816.4N 0262955.6E | ||
UMKOK | 582243.2N 0261655.5E |
EETU RNP raja 08 ootetsoonid on toodud osas 2.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT Name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn Direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
NUKDU A | RNP APCH | IF | NUKDU | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | 230 |
TF | ERULI | IF | - | 178.7 | 169 | 5.0 | Right | +2000 | 230 | ||
TF | TU435 | FAF | - | 268.6 | 259 | 5.1 | - | 2000 | - | ||
TF | RW26 | MAPt | Yes | 268.5 | 258 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | NIVER | MAHF | Yes | 268.1 | 258 | 11.4 | - | +2000 | - | ||
BODSE A | RNP APCH | IF | BODSE | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | 230 |
TF | ERULI | IF | - | 358.8 | 349 | 5.0 | Left | +2000 | 230 | ||
TF | TU435 | FAF | - | 268.6 | 259 | 5.1 | - | 2000 | - | ||
TF | RW26 | MAPt | Yes | 268.5 | 258 | 5.5 | - | - | - | ||
TF | NIVER | MAHF | Yes | 268.1 | 258 | 11.4 | - | +2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 54 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
BARVU | 581324.0N 0264036.0E | ||
BODSE | 581343.9N 0270228.2E | ||
ERULI | 581843.0N 0270216.0E | ||
NIVER | 581807.0N 0262035.0E | ||
NUKDU | 582342.4N 0270203.4E | ||
RW26 | 581827.47N 0264207.76E | ||
TU435 | 581836.0N 0265234.0E |
EETU RNP raja 26 ootetsoonid on toodud osas 2.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BODSE | RNP APCH | IF | BODSE | IAF | – | – | – | – | – | +3000 | 230 |
TF | ERULI | IF | – | 358.8 | 348.8 | 5.0 | Left | +2000 | 230 | ||
NUKDU | RNP APCH | IF | NUKDU | IAF | – | – | – | – | – | +3000 | 230 |
TF | ERULI | IF | – | 178.7 | 168.7 | 5.0 | Right | +2000 | 230 |
Teekonnapunkti nimi | Radiaal ja kaugus | Koordinaadid | ||
---|---|---|---|---|
NUKDU | - | 582342.4N 0270203.4E | ||
BODSE | - | 581343.9N 0270228.2E | ||
ERULI | 10.6 NM IUM | 581843.0N 0270216.0E | ||
FAP | 5.4 NM IUM | 581835.7N 0265223.3E |
Raadioside katkemisel peab piloot tegutsema kooskõlas Rahvusvahelise Tsiviillennundusorganisatsiooni konventsiooni Lisas 2 sätestatud protseduuridega raadioside katkemisel.
Kui raadioside katkeb lähenemisel radar vektoreerimise ajal:
a) Aseta transpondri kood A7600.
b) Säilita viimati vastu võetud ja kinnitatud lennukõrgus. Jätka otse punktile NIVER (RWY 08) või ERULI (RWY 26).
c) Saabumisel punkti NIVER (RWY 08) või ERULI (RWY 26) kohale, peab laskumine vajaduse korral toimuma ootetsoonis. Seejärel peab sooritama tavapärase instrumentaallähenemise.
Raadioside katkemise korral, kui õhusõiduk sooritab RNAV lähenemist, tuleb järgida protseduure, mis on avaldatud instrumentaallähenemiskaartidel EETU RNP RWY 08 ja RWY 26.
Õhusõidukitest, mille pardal on telefon, helistada Tartu AFIS-üksuse numbril +372 671 0244 ja kui võimalik püsida liinil kuni AFIS-üksuse edasise korralduseni.
Tartu FIZ/RMZ UPPER-i alla jäävas mittekontrollitavas õhuruumis osutab lennuinfo- ja häireteenindust Tallinn ACC kanalil 119.380.
Õhusõidukid, mis lendavad Tartu FIZ/RMZ UPPER-i alla jäävas mittekontrollitavas õhuruumis, peavad ilma Tartu AFIS-üksusega koordineerimata püsima Tartu FIZ/RMZ UPPER-i alapiirist vähemalt 500 ft allpool (maksimaalne kõrgus 1000 ft MSL).
Kavatsusest tõusta Tartu FIZ/RMZ UPPER-i alapiirile lähemale kui 500 ft tuleb eelnevalt teavitada Tartu AFIS-üksust (kanal 133.905). Seejuures on eelduseks, et õhusõidukil on pidev kahepoolne raadioside Tartu AFIS-üksusega ja töötav transponder režiimil C.
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Tartu FIZ/RMZ LOWER-isse sisenemiseks ja väljumiseks on kasutatavad järgmised sisenemis- ja väljumispunktid:
ELVAT | 581248N 0262324E |
LEKNU | 582925N 0264038E |
LALVI | 582630N 0262706E |
VAKET | 581036N 0265548E |
Lennuväljaringid on esitatud Tartu lennuvälja maandumiskaardil (AD 2.EETU-LDG).
Maksimaalne kõrgus lennuväljaringil lennates on 1000 ft AMSL.
Öisel ajal sooritatavate õppe- ja treeninglendude korral on soovitatav kasutada lõunapoolset lennuväljaringi, vältimaks lendamist põhja poole rada jääva elamispiirkonna kohal.
Õppe- ja treeninglendude sooritamiseks on kehtestatud Tartu FIZ/RMZ LOWER-is harjutus-ja treeningtsoonid 7 ja 8, mis on toodud visuaallähenemiskaardil (AD 2. EETU-VAC).
Tsoon 7 – | 580845N 0263127E 581218N 0263451E 581024N 0264128E 580728N 0264142E edasi mööda Tartu FIZ/RMZ LOWER-i piiri (päripäeva) kuni 580845N 0263127E |
Tsoon 8 – | 582204N 0265300E 582305N 0264432E 582718N 0264025E 582744N 0264705E 582430N 0265340E 582204N 0265300E |
Vt AIP ENR 5.3.
Väljaspool Tartu AFIS-üksuse tööaega on Tartu ATIS-esse sisestatud info „AFIS IS NOT AVAILABLE“.
Tartu lennuvälja läheduses toimub pidev koolituslendudega seotud lennutegevus ka väljaspool Tartu AFIS-üksuse avaldatud tööaegu nii IMC kui VMC tingimustes.
Kui õhusõiduk on varustatud seadmetega kahepoolse raadioside pidamiseks, peavad need seadmed olema sisse lülitatud ja õhusõiduki piloot peab jälgima kanalit 133.905, liigeldes Tartu lennuvälja läheduses ja manööverdusalal ajal, mil Tartu AFIS-üksus teenust ei osuta. Tartu lennuväljaliikluses osalev õhusõiduk peab raadiokanalil 133.905 (raadiokutsung „TARTU LIIKLUS / TARTU TRAFFIC“) edastama informatsiooni sooritatavate manöövrite ja lennukõrguse kohta.
Nõuded | Kõrvalekalde kirjeldus | |
---|---|---|
CS ADR-DSN.M.630 | I kategooria täppislähenemise süsteem | Idapoolsed lähenemistuled ettenähtust lühemad. Transpordiameti poolt aktsepteeritud riskianalüüs. |
CS ADR-DSN.B.165 | Objektid lennuribal | Puudub nõuetekohane kalle vertikaalse pinna elimineerimiseks. |
CS ADR-DSN.L.535 | Lävemärgistus | Lävemärgistuse joonte vahelise ala laius peab olema 1.8 m. Inspekteerimise käigus mõõdeti nii joone kui joontevahelise ala laiuseks 1.5 m. |
CS ADR-DSN.J.465 | Takistuste piirangupinnad | Lennurajast lõunasse jääval Suitsu kinnistul asuv kõrghaljastus läbib lennuraja üleminekupinda. Lennurajast läände jäävatel kinnistutel kasvav mets jääb osaliselt või täielikult Tartu lennuvälja lähenemis- ja tõusupiirangupinda. |
CS ADR-DSN.L.540 | Maandumiskoha märgistus | Lennuraja maandumiskoha märgistuse algpunkt ei ole PAPI tuledega kohakuti. |
Intensiivne kajaka- ja vareseparvede tegevus toimub ajavahemikul märts-november, olenevalt temperatuuri tõusust või langusest, üks kuni kaks tundi pärast päikesetõusu, kui linnud lendavad pesitsuspaikadest (jõgi lennujaamast kirdes) üle RWY 26 lähenemisala toitumispaika (RWY 26 lävest 1.5 NM kagus). Kõrgus on 300-600 ft AGL. Üks kuni kaks tundi enne päikeseloojangut toimub ülalmainitud tegevus vastupidises suunas, kui linnud pöörduvad tagasi pesitsuspaikadesse.
Haneparved lendavad üle RWY 26 lähenemisala umbes 1.5-2.5 NM kaugusel RWY 26 lävest kevadise (aprill-mai) ja sügisese (september-oktoober) rände ajal. Kõrgus on 300-600 ft AGL.
Võimaluse korral informeerib AFIS-üksus piloote lindude tegevusest ja arvatavast kõrgusest AGL.
Pilootidel soovitatakse kasutada maandumistulesid stardil, tõusul, lähenemisel ja maandumisel.
ATS teenust osutatakse Tallinna irdtornikeskusest.
Irdtorni kaamerad ja valguskahur asuvad Tartu lennuinfotorni katusel. Videopilti salvestatakse ja säilitatakse 30 päeva.
Tallinna irdtornikeskus asub Tallinna lennujuhtimiskeskusega samas hoones.
Kaardi nimetus | Leht |
---|---|
Lennuväljakaart - ICAO | AD 2.EETU-ADC (05 OCT 2023) |
Õhusõidukite parkimise / dokkimise kaart - ICAO | AD 2.EETU-APDC (13 JUL 2023) |
Lennuvälja takistuste kaart- ICAO - Tüüp A | AD 2.EETU-AOC-A-08-26 (26 |
Standardse saabumise kaart - Instrument - ICAO - EETU RNAV STAR RWY 08 | AD 2.EETU-RNAV STAR-08 (05 SEP 2024) |
Standardse saabumise kaart - Instrument - ICAO - EETU RNAV STAR RWY 26 | AD 2.EETU-RNAV STAR-26 (05 SEP 2024) |
Standardse väljumise kaart - Instrument - ICAO - EETU RNAV SID RWY 08 | AD 2.EETU-RNAV SID-08 (05 SEP 2024) |
Standardse väljumise kaart - Instrument - ICAO - EETU RNAV SID RWY 26 | AD 2.EETU-RNAV SID-26 (05 SEP 2024) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EETU RNP RWY 08 | AD 2.EETU-IAC-08-2 (08 SEP 2022) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EETU RNP RWY 08 | AD 2.EETU-FASDB-08-2 (05 DEC 2019) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EETU RNP RWY 26 | AD 2.EETU-IAC-26-3 (08 SEP 2022) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EETU RNP RWY 26 | AD 2.EETU-FASDB-26-3 (05 DEC 2019) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EETU ILS or LOC RWY 26 | AD 2.EETU-IAC-26-4 (05 SEP 2024) |
Visuaallähenemiskaart - ICAO | AD 2.EETU-VAC (18 APR 2024) |
Maandumiskaart | AD 2.EETU-LDG (29 DEC 2022) |
Lindude kogunemiskohad lennuvälja ümbruses | AD 2.EETU-BIRD (07 APR 2011) |