Märkus : Järgnevad lõigud selles peatükis on tahtlikult tühjaks jäetud:AD 2.19.
EEPU — PÄRNU
1 | ARP koordinaadid ja asukoht lennuväljal | 582508N 0242822E Raja 03/21 keskosas. | ||||||||
2 | Suund ja kaugus Pärnust | 2.4 NM NW FM Pärnu | ||||||||
3 | Kõrgus merepinnast / Keskmine kõrgeim temperatuur | 47 ft / 22,9°C | ||||||||
4 | Geoidi hälve lennuväljal | 65 ft | ||||||||
5 | MAG VAR / Aastane muutus | 8° E (2020) / +0,2° | ||||||||
6 | Lennuvälja haldaja, aadress, telefon, telefaks, e-mail, AFS, URL |
| ||||||||
7 | Lubatud liikluse liigid (IFR/VFR) | IFR/VFR | ||||||||
8 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja haldaja Lennuvälja tööaeg | MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) H24 |
2 | Toll ja migratsioon | MON-SUN: 0600-1500 (0500-1400); PN 1HR |
3 | Tervishoid | Juhtkonna tööajal. 2-tunnine eelteade haldajale. |
4 | AIS Briifing | Ei ole |
5 | ATS Büroo (ARO) | Ei ole Teenust osutab ATS * |
6 | MET Briifing | Ei ole ** |
7 | ATS üksus | MON-SUN: 0600-1430 (0500-1330) |
8 | Tankimine | MON-SUN: 0600-1430 (0500-1330) Rohkem kui 1000 liitri kütuse tellimisel on vajalik etteteatamine 48 tundi. Tel: +372 506 1953 (GH). |
9 | Käitlemine | MON-SUN: 0600-1430 (0500-1330) |
10 | Turvateenistus | H24 |
11 | Jäätõrje | Ei ole |
12 | Märkused | Väljaspool märgitud tööaegu osutatakse teenindust tellimisel, mis tuleb edastada lennuvälja haldajale selle tööajal. * Lennuplaanide adresseerimine vastavalt ENR 1.11. ** Automaatne meteoroloogiline mõõtesüsteem. Info saadaval ATS üksuses. |
1 | Kaubakäitlusteenistused | Ei ole |
2 | Kütuse / õli liigid | Kütus: JET A1; AVGAS 100LL Õli: Ei ole |
3 | Tankimisseadmed / jõudlus | JET A1: statsionaarne tankla 5 000 L / 120 L/min tiivaaluse otsakuga, 50 L/min tiivapealse otsakuga. AVGAS 100 LL: statsionaarne tankla 5000 L / 50 L/min. |
4 | Jäätõrjeseadmed | Ei ole |
5 | Angaar mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
6 | Remondiseadmed mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
7 | Märkused | 28-voldise käivitusagregaadi kasutamise võimalus. |
1 | Hotellid | Hotellid linnas. |
2 | Restoranid | Linnas |
3 | Transport | Bussid, taksod tellimisel. |
4 | Arstiabi võimalused | Haigla linnas. |
5 | Pank ja postkontor | Linnas |
6 | Turismibüroo | Linnas. Tel: 447 3000. |
7 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja tuletõrjekategooria | Teenindus tagatud regulaarlendude sooritamise ajal: 5. kategooria. |
2 | Päästevahendid | 1 kustutus- ja päästeauto |
3 | Vigastatud õhusõiduki eemaldamise võimalus | Tehnika A kategooria õhusõidukite jaoks. (REF: AIP EEPU AD 2.20 p.9) |
4 | Märkused | Muudele kui regulaarlendudele osutatakse 5. kategooria pääste- ja tuletõrjeteenindust ettetellimisel, mis tuleb edastada haldajale selle tööajal. |
1 | Puhastusseadmete tüübid | 1 lumepuhur, 2 sahkharja, 1 lumesahk, 1 kemikaalipuistur |
2 | Puhastuse järjekord |
|
3 | Märkused | Kasutuses aastaringselt. Info lumepuhastuse kohta avaldatakse novembrist aprillini SNOWTAM-ites. |
1 | Perrooni kate ja kandevõime |
| |||||||||
2 | Ruleerimisteede laius, kate ja kandevõime |
| |||||||||
3 | Kõrgusmõõtja kontroll-asukoht (ACL) ja kõrgus merepinnast | Asukoht: TWY A ootejoonel. Kõrgus merepinnast: 39 ft. | |||||||||
4 | VOR kontrollpunktid | Ei ole | |||||||||
5 | INS kontrollpunktid | Ei ole | |||||||||
6 | Märkused | Ei ole |
1 | Õhusõidukite seisupaikade tähised, ruleerimisteede juhtjooned ja õhusõidukite seisupaikade visuaalne dokkimise / parkimise juhtimissüsteem. | Juhtjooned perroonil. Visuaalse dokkimise/parkimise süsteem puudub. Seisupaikadel märgistus. Juhtmärgid ruleerimiseks kõigis ruleerimisteede ja raja ristumiskohtades ja ootekohtades. |
2 | Raja ja ruleerimisteede märgistus ja tuled. | RWY 03/21 märgistus: Tähis, THR, TDZ, CL, raja äärejooned. RWY 03/21 tuled: THR, RENL, REDL. TWY A märgistus: CL, äärejooned, ootejoon. TWY A tuled: ääretuled, raja hoiatustuled. |
3 | Stopp-tuled | Ei ole |
4 | Märkused | Ei ole |
Ala 2 takistused on leitavad aim.eans.ee veebilehelt.
Ei kohaldu.
1 | Meteoroloogiatalitus | Keskkonnaagentuuri Pärnu lennumeteoroloogiajaam |
2 | Tööaeg Meteoroloogiatalitus väljaspool tööaega | Keskkonnaagentuur – H24 (konsultatsioon telefoni teel) ** |
3 | TAF ettevalmistamise eest vastutav lennumeteoroloogiajaam | Keskkonnaagentuur |
Kehtivusperioodid | 6 HR | |
Väljaandmise intervall | Nõudmisel, 2 HR PN. | |
4 | Maandumisprognoosi tüüp Väljaandmise intervall | Ei ole |
5 | Võimalik briifing / konsultatsioon | T ** |
6 | Lennudokumendid Kasutatav keel(ed) | C, PL * ET, EN |
7 | Briifingul või konsultatsioonil kasutatavad kaardid ja muu info | S, U, P, W, SWH, SWM, SWL * |
8 | Kasutatavad lisaseadmed infoga varustamisel | Ei ole |
9 | Infoga varustatavad ATS üksused | Ei ole |
10 | Lisainfo (piirangud teeninduses, jne) | Automaatne ilmavaatlussüsteem (AWOS). Ilmavaatlused teostatakse automaatselt ilmavaatlussüsteemi poolt ning vaatlustulemused edastatakse automaatse ilmavaatlusteatena AUTO METAR ja AUTO SPECI. * vt GEN 3.5 Keskkonnaagentuur |
Tähised RWY NR | TEGELIK BRG | Raja mõõtmed (m) | RWY ja SWY kandevõime (PCN) ja kate | Läve koordinaadid Raja lõpu koordinaadid Läve geoidi hälve | Läve kõrgus ja mitte-täppislähenemise puuteala kõrgeim kõrgus rajal |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
03 | 035,29° | 1970 x 30 | 120/F/A/W/T ASPH | 582448,66N 582540,63N GUND 65 ft | THR 29 ft – |
21 | 215,31° | 1970 x 30 | 120/F/A/W/T ASPH | 582540,63N 582448,66N GUND 65 ft | THR 47 ft – |
Tähised RWY NR | RWY - SWY kalle | SWY mõõtmed (m) | CWY mõõtmed (m) | Lennuriba mõõtmed (m) | RESA mõõtmed (m) |
---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
03 | +0.39% / -0.28% / +0.42% (851m / 363m / 756m) | Ei ole | 60 x 150 Muru | 2090 x 280 Muru | 240 x 60 Muru |
21 | -0.42% / +0.28% / -0.39% (756 m / 363 m / 851 m) | Ei ole | 60 x 150 Betoon ja muru | 2090 x 280 Muru | 240 x 60 Betoon |
Tähised RWY NR | ARST süsteemi asukoht ja kirjeldus | OFZ | Märkused |
---|---|---|---|
12 | 13 | 14 | |
03 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
21 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Raja tähis | TORA (m) | TODA (m) | ASDA (m) | LDA (m) | Märkused |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
03 | 1970 | 2030 | 1970 | 1970 | Ei ole |
21 | 1970 | 2030 | 1970 | 1970 | Ei ole |
Raja tähis | APCH LGT tüüp, LEN, INTST | THR LGT värv, WBAR | VASIS, PAPI (MEHT) | TDZ LGT LEN |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
03 | PALS-I 720 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 51 FT | Ei ole |
21 | PALS-I 900 m, LIH | Rohelised, LIH Rohelised, LIH | PAPI Vasak 3° MEHT 51 FT | Ei ole |
RCLL LEN, vahe, värv, INTST | REDL LEN, vahe, värv, INTST | RENL, värv, WBAR | STWL LEN (m), värv | Märkused |
---|---|---|---|---|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ei ole | 1970 m, 60 m, W; viimane 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | |
Ei ole | 1970 m, 60 m, W; viimane 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | PCL, vt EEPU AD 2.20 p 13 |
1 | ABN / IBN asukoht, andmed ja tööaeg | Ei ole |
2 | LDI asukoht ja valgustus Anemomeetri asukoht ja valgustus | Ei ole Asukoht: 300 m FM THR 03 ja 300 m FM THR 21, valgustatud. |
3 | Ruleerimisteede ääre- ja telgjoonetuled | Ääred: sinised CL: Ei ole. |
4 | Varuvooluallikas / ümberlülitusaeg | Varuvooluallikas kõigile tuledele lennuväljal. Ümberlülitusaeg: 15 SEC. |
5 | Märkused | Ruleerimistee ääretulede kasutamine, vt EEPU AD 2.20 p 13. |
1 | FATO TLOF või THR koordinaadid Geoidi hälve | Ei ole 65 ft |
2 | TLOF ja/või FATO kõrgus merepinnast (m/ft) | Ei ole |
3 | TLOF ja FATO ala mõõtmed, kate, kandevõime, märgistus | Ei ole |
4 | FATO tegelik ja MAG BRG | Ei ole |
5 | Kasutatav deklareeritud distants | Ei ole |
6 | APP ja FATO tuled | Ei ole |
7 | Märkused | Maandumine rajal. |
1 | Tähis ja rõhtpiirid | PÄRNU FIZ/RMZ Ring raadiusega 14 NM, keskpunkt 582508N 0242822E. |
2 | Püstpiirid | 5000 ft AMSL SFC |
3 | Õhuruumi klass | G |
4 | ATS-üksuse kutsung Keel(ed) | Pärnu informatsioon ET, EN |
5 | Üleminekukõrgus | 5000 FT AMSL |
6 | Rakendatavuse aeg | On kohalduv EEPU ATS tööaegadel, vt EEPU AD 2.3 p 7. |
7 | Märkused | ATS üksuse tööajal RMZ. |
Teeninduse tähis | Kutsung | Kanal(id) | Tööaeg | Märkused |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
AFIS | Pärnu informatsioon | 135.305 | HO | Ei ole |
121.500 MHz | EMERG FREQ |
Pärnu lennuvälja kohalikku lennuliiklust puudutav info on toodud AIP-is.
Käivitusluba ei ole nõutav. Kapten tagab, et õhusõiduki käivitamine on ohutu ja ei põhjusta ohtu lennuvälja taristule, tehnikale ega teistele õhusõidukitele.
Õhusõidukite taandruleerimisel perroonide A ja B seisuplatsidelt on vajalik kasutada perroonikorraldaja juhismärguandeid. Ilma juhismärguanneteta ei ole taandruleerimine lubatud.
Perroonide A ja B seisupaikadel on õhusõiduki APU kasutamine lubatud ajaliste piiranguteta.
APU käivitamine ja/või väljalülitamine õhusõiduki tankimise ajal on keelatud.
Tühikäigul käivitamised on lubatud kõikidel perroonide seisupaikadel.
Hooldekäivitamised suurendatud võimsusel on lubatud piiranguteta vaid ruleerimisteel ja rajal.
Õhusõidukite mootorite/süsteemide testimisel on metallteravikega seisuklotside kasutamine lubatud ainult talviste ilmastikutingimuste puhul, kui ruleerimistee on kaetud lume, jää või lörtsiga.
Õhusõidukite jäätõrjet on võimalik teostada kõigil perrooni A seisupaikadel. Meeskonnad peavad informeerima jäätõrje vajadusest ja sellega alustamisest lennujaama haldajat.
Saabuvale õhusõidukile edastab seisupaiga AFIS-üksus.
AFIS-üksuse töövälisel ajal vastutavad ruleerimismarsruudi, seisuplatsi ja kasutatava raja valiku eest õhusõidukite piloodid. Piloodid peavad tegema sellekohaseid ettekandeid kanalil 135.305, et informeerida teisi võimalikke õhuruumis ja liiklusalal liikuvaid õhusõidukeid oma kavatsustest.
Võimalik on õhusõiduki saatmine saateautoga (FOLLOW ME). Saateauto tellimine AFIS-üksuse kaudu selle tööajal.
Parkimise ajal seisuplatsidel 1/1b, 2 ja 3/3b peavad õhusõidukite äärmised punktid (tiiva otsad jne) olema tähistatud ohutuskoonustega, teistel seisuplatsidel on ohutuskoonused soovituslikud.
Piloodid on kohustatud kandma riietuse peal kontrastvärvi (heleroheline, kollane või oranž) ja helkurribadega varustatud ohutusvesti või vastava värviga riietust. Ohutusvestid ja riietus peavad vastama vähemalt EN471 klass II nõuetele. Antud nõue ei kohaldu reisijatele.
Äriline lennundus kasutab seisuplatse perroonil A.
Õhusõiduki paigutamine perrooni A seisupaikadele toimub vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele ja/või AFIS-üksusega kokkulepitule.
Seisuplatsidele 1/1b, 2 ja 3/3b paigutatakse õhusõidukid ninaga terminali suunas.
Meeskond peab informeerima AFIS-üksust, kui mingil põhjusel (nt tuule suunast tingituna) soovitakse paigutada õhusõiduk perrooni A seisupaigale ebastandardselt.
Üldlennundus kasutab seisuplatse perroonil B.
Õhusõiduki paigutamine perrooni B seisupaigale toimub kapteni otsusel vastavalt markeeringule.
Meeskond peab informeerima AFIS-üksust, kui mingil põhjusel (nt tuule suunast tingituna) soovitakse paigutada õhusõiduk perrooni B seisupaigale ebastandardselt. Sellisel juhul tuleb õhusõiduki äärmised punktid (tiiva otsad jne) tähistada ohutuskoonustega.
Pärnu lennuväljal ei ole kopteritele eraldi parkimisala. Kopterite paigutamine perroonide seisupaikadele toimub vastavalt perroonikorraldaja juhismärguannetele ja/või AFIS-üksusega kokkulepitule.
Ruleerimisjuhiseid edastab AFIS-üksus selle tööajal.
Talvisel ajal võivad ruleerimiseks mõeldud kollased jooned olla sademete tõttu mitte nähtavad.
Võimalik on õhusõiduki saatmine saateautoga (FOLLOW ME). Saateauto tellimine AFIS-üksuse kaudu selle tööajal.
Perroonil A ja B liigeldes vastutavad meeskonnad kokkupõrgete vältimise eest teiste õhusõidukite, sõidukite, inimeste ja takistustega. Liikuda tuleb mööda kollaseid ruleerimisjooni. Tähistatud kollaseid ruleerimisjooni ei tohi mingil juhul eirata või neist kõrvale kalduda, välja arvatud kui liikumine perroonil toimub saateautoga (FOLLOW ME).
Õhutemperatuuri korral +20°C või enam peavad õhusõidukid kaaluga üle 10 tonni sooritama pöörded 180° rajal 03/21 ainult raja alguses või lõpus.
IFR ja VFR õppe- ja treeninglennud ning tehnilised kontroll-lennud eelnevat kooskõlastust ei vaja.
Õppe- ja treeninglende ning tehnilisi kontroll-lende ei ole soovitav läbi viia Pärnu linna kohal.
Kopterid kaaluga alla 1200 kg võivad AFIS-üksuse nõusolekul maanduda perrooni ja ruleerimistee A ristmikule.
Kopterid kaaluga 1200 kg ja üle selle peavad maanduma rajal.
Otse seisuplatsile maandumine ei ole lubatud.
Õhusruleerimine on lubatud ainult ilma ratasteta helikopteritel. Õhusruleerimine muruplatside, teiste õhusõidukite, sõidukite või inimeste kohal on keelatud. Õhusruleerimine on lubatud ainult mööda kollaseid ruleerimisjooni. Seisupaikadele ruleerimine ning ohutusvahemaade jälgimine ja kokkupõrgete vältimine toimub õhusõiduki piloodi vastutusel.
Tähistatud kollaseid ruleerimisjooni ei tohi mingil juhul eirata või neist kõrvale kalduda, välja arvatud kui liikumine perroonil toimub saateautoga (FOLLOW ME).
Lühendatud distantsid startimiseks ristumiskohast on kirjeldatud vastavate infotahvlitega ruleerimistee ja raja ristumiskohal.
Kui Pärnu lennuväljal langeb nähtavus 2000 m ja alla selle, ei ole soovitatav mootorite abil õhusõidukite taandruleerimine.
Eeldatakse, et iga rajale joonduv õhusõiduk on valmis väljumiseks ilma oluliste viivitusteta.
Võimalusel peaksid meeskonnad sooritama väljumiseelsed kontrollkaardiprotseduurid ja/või olema lõpetanud reisijatesalongi ettevalmistuse enne rajale joondumist.
Rajatulesid opereerib AFIS-üksus selle tööajal vastavalt ilmastikutingimustele ja/või õhusõiduki piloodi või maapealse hoolduspersonali soovile. AFIS-üksuse tööajal ei ole PCL kasutusel.
Raja 21 raja ääre-, läve- ja lõputulesid, lähenemis-, PAPI- ning ruleerimistee ja perrooni tulesid on võimalik sisse lülitada väljaspool AFIS-üksuse tööaega piloodi poolt. Raja 03 tulesid piloodi poolt kasutada ei ole võimalik.
Piloodi poolt reguleeritavaid tulesid (PCL) saab piloot sisse lülitada kanalil 135.305 järgmiselt:
Klikkide sagedus peab olema üks vajutus sekundis.
Sisselülitatud tuled põlevad valitud intensiivsusega kuni 20 minutit, misjärel kustuvad.
Tulede sisselülitamine saabuva õhusõiduki piloodi poolt ei või toimuda varem kui FIZ/RMZ piiril.
Tulede sisselülitamisele väljuva õhusõiduki piloodi poolt piiranguid ei ole.
Enne piloodi poolset tulede sisselülitamist intensiivsusega 100% peab piloot sellest kanalil 135.305 ette kandma, vältimaks mõne muu rada kasutava õhusõiduki piloodi pimestamist.
Raja hoiatustuled (RGL) põlevad H24.
Kui õhusõiduk on avariijärgselt rajal, on selle õhusõiduki omaniku või kasutaja kohustuseks eemaldada see nii kiiresti kui võimalik pärast loa saamist Ohutusjuurdluse Keskusest (OJK).
Õhusõiduki võib eemaldada ka lennuvälja administratsioon, kusjuures kulutused katab omanik või kasutaja.
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Type | Fly- over | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ULWAN | RNP APCH | IF | ULWAN | IAF | – | – | – | – | – | +2700 | – |
TF | PU003 | FAF | – | 035.1 | 027 | 5.0 | – | 1700 | – | ||
TF | RW03 | MAPt | Y | 035.2 | 027 | 5.1 | – | – | – | ||
TF | UNVAC | MAHF | Y | 035.3 | 027 | 12.5 | – | 2000 | – | ||
TICWA | RNP APCH | IF | TICWA | IAF | – | – | – | – | – | +2700 | – |
TF | ULWAN | IF | – | 305.3 | 297 | 5.0 | R | +2700 | – | ||
TF | PU003 | FAF | – | 035.1 | 027 | 5.0 | – | 1700 | – | ||
TF | RW03 | MAPt | Y | 035.2 | 027 | 5.1 | – | – | – | ||
TF | UNVAC | MAHF | Y | 035.3 | 027 | 12.5 | – | 2000 | – | ||
REBOC | RNP APCH | IF | REBOC | IAF | – | – | – | – | – | +2700 | – |
TF | ULWAN | IF | – | 125.0 | 117 | 5.0 | L | +2700 | – | ||
TF | PU003 | FAF | – | 035.1 | 027 | 5.0 | – | 1700 | – | ||
TF | RW03 | MAPt | Y | 035.2 | 027 | 5.1 | – | – | – | ||
TF | UNVAC | MAHF | Y | 035.3 | 027 | 12.5 | – | 2000 | – |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 50 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ULWAN | 581635.21N 0241654.09E | ||
PU003 | 582039.91N 0242221.74E | ||
REBOC | 581927.15N 0240908.76E | ||
RW03 | 582448.66N 0242756.45E | ||
TICWA | 581342.67N 0242438.00E | ||
UNVAC | 583459.30N 0244145.09E |
ID | INBD TR °T | INBD MAG° | Turn direction | MAX IAS kt | MNM HLDG LVL ft | Time MIN | Distance NM |
---|---|---|---|---|---|---|---|
UNVAC | 035.2 | 027 | Right | 210 | 2000 | 1 | – |
ULWAN | 035.2 | 027 | Right | 210 | +2700 | 1 | – |
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/ T | WPT name | Type | Fly- over | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
UNVAC | RNP APCH | IF | UNVAC | IAF | – | – | – | – | – | +3000 | – |
TF | PU021 | FAF | – | 215.5 | 207 | 6.4 | – | 1700 | – | ||
TF | RW21 | MAPt | Y | 215.4 | 207 | 5.0 | – | – | – | ||
TF | ULWAN | MAHF | Y | 215.3 | 207 | 11.2 | – | 1700 | – | ||
ANFIC | RNP APCH | IF | ANFIC | IAF | – | – | – | – | – | +3000 | – |
TF | UNVAC | IF | – | 305.6 | 298 | 5.0 | L | +3000 | – | ||
TF | PU021 | FAF | – | 215.5 | 207 | 6.4 | – | 1700 | – | ||
TF | RW21 | MAPt | Y | 215.4 | 207 | 5.0 | – | – | – | ||
TF | ULWAN | MAHF | Y | 215.3 | 207 | 11.2 | – | 1700 | – | ||
ASWIB | RNP APCH | IF | ASWIB | IAF | – | – | – | – | – | +3000 | – |
TF | UNVAC | IF | – | 125.4 | 117 | 5.0 | R | +3000 | – | ||
TF | PU021 | FAF | – | 215.5 | 207 | 6.4 | – | 1700 | – | ||
TF | RW21 | MAPt | Y | 215.4 | 207 | 5.0 | – | – | – | ||
TF | ULWAN | MAHF | Y | 215.3 | 207 | 11.2 | – | 1700 | – |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 50 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ANFIC | 583205.34N 0244931.09E | ||
ASWIB | 583752.80N 0243357.80E | ||
ULWAN | 581635.21N 0241654.09E | ||
PU021 | 582946.33N 0243439.15E | ||
RW21 | 582540.63N 0242906.58E | ||
UNVAC | 583459.30N 0244145.09E |
ID | INBD TR °T | INBD MAG° | Turn direction | MAX IAS kt | MNM HLDG LVL ft | Time MIN | Distance NM |
---|---|---|---|---|---|---|---|
UNVAC | 035.2 | 027 | Right | 210 | +3000 | 1 | – |
ULWAN | 035.2 | 027 | Right | 210 | 1700 | 1 | – |
Raadioside katkemisel peab piloot tegutsema kooskõlas Rahvusvahelise Tsiviillennundusorganisatsiooni konventsiooni Lisas 2 sätestatud protseduuridega.
Saabumis- ja väljumismarsruute VFR-liiklusele ei ole kehtestatud.
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Lennuväljaringid on esitatud Pärnu lennuvälja maandumiskaardil (AD 2.EEPU-LDG).
Öisel ajal sooritatavate õppe- ja treeninglendude korral on soovitatav kasutada läänepoolset lennuväljaringi, vältimaks lendamist Pärnu linna kohal.
Nõuded | Kõrvalekalde kirjeldus | |
---|---|---|
CS ADR-DSN.M.630 | I kategooria täppislähenemise süsteem. | Tulede kogupikkus raja 03 telje pikendusel on 720 m. Transpordiameti poolt aktsepteeritud riskianalüüs. |
Kaardi nimetus | Leht |
---|---|
Lennuväljakaart - ICAO | AD 2.EEPU-ADC (23 FEB 2023) |
Lennuvälja takistuste kaart- ICAO - Tüüp A | AD 2.EEPU-AOC-A-03-21 (07 OCT 2021) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEPU RNP RWY 03 | AD 2.EEPU-IAC-03-1 (05 |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEPU RNP RWY 03 | AD 2.EEPU-FASDB-03-1 (21 APR 2022) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEPU RNP RWY 21 | AD 2.EEPU-IAC-21-1 (05 |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEPU RNP RWY 21 | AD 2.EEPU-FASDB-21-1 (21 APR 2022) |
Visuaallähenemiskaart - ICAO | AD 2.EEPU-VAC (18 APR 2024) |
Maandumiskaart | AD 2.EEPU-LDG (22 FEB 2024) |
Lindude kogunemiskohad lennuvälja ümbruses | AD 2.EEPU-BIRD (07 APR 2011) |