EEKE — KURESSAARE
1 | ARP koordinaadid ja asukoht lennuväljal | 581348N 0223034E 1237 m / 172° MAG lävest 17, radade ristumiskohas. | ||||||||||||||
2 | Suund ja kaugus Kuressaarest | 1.5 NM SSE FM Kuressaare | ||||||||||||||
3 | Kõrgus merepinnast / Keskmine kõrgeim temperatuur | 15 ft / 21.0 °C | ||||||||||||||
4 | Geoidi hälve lennuväljal | 66 ft | ||||||||||||||
5 | MAG VAR / Aastane muutus | 8° E (2020) / +0.1° | ||||||||||||||
6 | Lennuvälja haldaja, aadress, telefon, telefaks, e-mail, AFS, URL |
| ||||||||||||||
7 | Lubatud liikluse liigid (IFR/VFR) | IFR/VFR | ||||||||||||||
8 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja haldaja Lennuvälja tööaeg | MON-FRI : 0700-1500 (0600-1400) Vaata | |
2 | Toll ja migratsioon | MON-SUN: 0600-2000 (0500-1900) | |
3 | Tervishoid | MON-FRI: 0600-1600 (0500-1500); SAT-SUN: 0600-1500 (0500-1400) | |
4 | AIS Briifing | Olemas self-briifingu kasutamisvõimalus | |
5 | ATS Büroo (ARO) | Ei ole * | Ei ole (teenust osutab ATS) * |
6 | MET Briifing | Ei ole ** | |
7 | ATS | Vaata NOTAM-it. ATS kontaktid *** MON-FRI: 0445-1755 (0345-1655);SAT: 0645-1230 (0545-1130); SUN: 1255-1755 (1155-1655) | |
8 | Tankimine | Lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. MON-FRI: 0525-1755 (0425-1655);SAT: 0730-1230 (0630-1130); SUN: 1255-1755 (1155-1655) | |
9 | Käitlemine | Lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. Sama mis p 8. | |
10 | Turvateenistus | H24 | |
11 | Jäätõrje | Lennuvälja tööaegadel, vaata NOTAM-it. Sama mis p 8. | |
12 | Märkused | Väljaspool märgitud tööaegu osutatava teenuse tellimus tuleb edastada käitlemise tööajal (v.a SAR ja HOSP lennud) telefonile 453 0313 või e-posti aadressile ure@tll.aeroure@tll.aero. Teenust osutatakse võimalusel ja sellest teavitatakse teenuse tellijat. * Lennuplaanide adresseerimine vastavalt peatükile ENR 1.11. ** Automaatne meteoroloogiline mõõtesüsteem. Info saadaval ATS üksuses. *** ATS kontaktid: Tel: +372 671 0242E-mail: eeke@eans.ee ATS teenust osutatakse Tallinna irdtornikeskusest. |
1 | Kaubakäitlusseadmed | Ei ole |
2 | Kütuse / õli liigid | Kütus: JET A1, AVGAS 100LL Õli: Ei ole |
3 | Tankimisseadmed / jõudlus | 1 kütuse tsistern 5000 L / 0,083 L/s; 1 auto 16 000 L / 4 L/s *. |
4 | Jäätõrjeseadmed | Olemas Tel: +372 453 0311, +372 453 0370 |
5 | Angaar mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
6 | Remondiseadmed mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
7 | Märkused | Käitlusteenindust osutab Kuressaare lennujaam eelneval kokkuleppel lennuvälja haldajaga. Kuressaare lennujaam: Tel: +372 453 0370Fax: +372 453 0340 Email: ure@tll.aero * Rohkem kui 1000 liitri kütuse tellimisel on vajalik etteteatamine. Tel: +372 453 |
1 | Hotellid | Lennuväljal * ja linnas. |
2 | Restoranid | Linnas |
3 | Transport | Ühistransport lennujaama(-st). Bussid, taksod tellimisel. |
4 | Arstiabi võimalused | Haigla linnas. |
5 | Pank ja postkontor | Linnas |
6 | Turismibüroo | Linnas Saaremaa Turismiinfokeskus Tel: +372 453 3120E-mail: info@visitsaaremaa.ee |
7 | Märkused | * Võõrastemaja Kõiki arveid saab tasuda sularahas eurodes või maksekaardiga. |
1 | Lennuvälja tuletõrjekategooria | Lennuvälja tööajal tagatakse 5. kategooria regulaarliiklusele * |
2 | Päästevahendid | 1 päästekaater 8-le isikule. 1 tuletõrjeauto. |
3 | Vigastatud õhusõiduki eemaldamise võimalus | Õhusõiduki omanik või kasutaja vastutab liikumatu õhusõiduki teisaldamise eest ning katab seonduvad kulud. Lennuväljal saadaoleva teisaldamise tehnika osas kontakteeru lennuvälja haldajaga. (Ref. AIP EEKE AD 2.20 p 9) |
4 | Märkused | * Teistele lendudele osutatakse 5. kategooria pääste- ja tuletõrjeteenindust lennuvälja tööajal vähemalt 1 tunnise etteteatamisega. Tellimus tuleb edastada telefonile 453 0313 või emailile ure@tll.aero. |
1 | Puhastusseadmete tüübid |
|
2 | Puhastuse järjekord |
|
3 | Liiklusala pinnatöötluse materjali kasutamine | KFOR/NAFO |
4 | Spetsiaalselt ettevalmistatud talverajad | Ei kohaldata |
5 | Märkused | Kasutuses aastaringselt.. Info raja olukorra kohta avaldatakse vajadusel aastaringselt SNOWTAM-ites. Vt lumeplaan osas AD 1.2.2. |
1 | Perrooni kate ja kandevõime |
| ||||||||||
2 | Ruleerimisteede laius, kate ja kandevõime |
| ||||||||||
3 | Kõrgusmõõtja kontroll-asukoht (ACL) ja kõrgus merepinnast | Asukoht: Perroonil (581354.98N 0223025.02E). Kõrgus merepinnast: 12 ft | ||||||||||
4 | VOR kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||||
5 | INS kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||||
6 | Märkused | Vt ka AD 2.20 p 5. |
1 | Õhusõidukite seisupaikade tähised, ruleerimisteede juhtjooned ja õhusõidukite seisupaikade visuaalne dokkimise / parkimise juhtimissüsteem. | Seisupaikadel märgistus. Juhtmärgid ruleerimiseks kõigis rajaga ristumiskohtades ja kõigis ootekohtades. Juhtjooned perroonil, ruleerimisteedelt perroonidele N ja S. Visuaalne dokkimise/parkimise süsteem puudub. |
2 | Raja ja ruleerimisteede märgistus ja tuled. | RWY 17/35 märgistus: THR, TDZ, maandumiskoht, CL, raja tähis ja ääred. RWY 17/35 tuled: THR, raja ääred ja lõpp. RWY 05/23 märgistus: THR, CL, raja tähis ja lõpp. RWY 05/23 tuled: Ei ole. TWY A, B: CL, HLDG PSN märgistatud. TWY A, B: Ääretuled |
3 | Stopp-tuled | Ei ole |
4 | Märkused | Ei ole |
Ala | Viimati uuendatud |
---|---|
EEKE Ala 2 | 28 DEC 2023 |
EEKE Ala 3 | 28 DEC 2023 |
Ala 2 ja Ala 3 takistused on leitavad aim.eans.ee veebilehelt.
1 | Meteoroloogiatalitus | Keskkonnaagentuuri Kuressaare lennumeteoroloogiajaam |
2 | Tööaeg Meteoroloogiatalitus väljaspool tööaega | Vaata NOTAM-it. Nagu ATS Keskkonnaagentuur – H24 (konsultatsioon telefoni teel) ** |
3 | TAF ettevalmistamise eest vastutav lennumeteoroloogiajaam | Keskkonnaagentuur |
Kehtivusperioodid | 6 HR | |
Väljaandmise intervall | Nõudmisel lennuvälja tööajal | |
4 | Maandumisprognoosi tüüp Väljaandmise intervall | Ei ole |
5 | Võimalik briifing / konsultatsioon | D, T ** |
6 | Lennudokumendid Kasutatav(ad) keel(ed) | C, PL * ET, EN |
7 | Briifingul või konsultatsioonil kasutatavad kaardid ja muu info | S, U, P, W, SWH, SWM, SWL * |
8 | Kasutatavad lisaseadmed infoga varustamisel | Olemas internetiühendusega arvuti. |
9 | Infoga varustatavad ATS üksused | Kuressaare AFIS |
10 | Lisainfo (piirangud teeninduses, jne) | EEKE METAR, SPECI, MET REPORT ja SPECIAL AUTO METAR ja AUTO SPECI saadaval väljaspool EEKE MET tööaega. * vt GEN 3.5 (Keskkonnaagentuur) |
Tähised RWY NR | TEGELIK BRG | Raja mõõtmed (m) | RWY ja SWY kandevõime (PCN) ja kate | Läve koordinaadid Raja lõpu koordinaadid Läve geoidi hälve | Läve kõrgus ja täppislähenemise puuteala kõrgeim kõrgus rajal |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
17 | 179,57° | 2000 x 30 | 482 m 250 tons, 1518 m 120/F/A/W/T ASPH | 581427.69N 581323.05N GUND 66 ft | THR 10 ft TDZ 15 ft |
35 | 359,59° | 2000 x 30 | 1518 m 120/F/A/W/T, 482 m 250 tons ASPH | 581323.05N 581427.69N GUND 66 ft | THR 8 ft – |
05 | 058,71° | 799 x 30 | 119/F/A/W/T ASPH | 581345.02N 581358.43N GUND 66 ft | THR 12 ft – |
23 | 238,72° | 799 x 30 | 119/F/A/W/T ASPH | 581358.43N 581345.02N GUND 66 ft | THR 6 ft – |
Tähised RWY NR | RWY - SWY kalle | SWY mõõtmed (m) | CWY mõõtmed (m) | Lennuriba mõõtmed (m) | RESA mõõtmed (m) |
---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
17 | RWY: + 0.30% / - 0.13% (482 m / 1518 m), SWY: NIL | Ei ole | 100 x 150 | 2150 x 300 | 90 x 60 |
35 | RWY:+ 0.13% / - 0.30% (1518 m / 482 m), SWY: - 1.7% | 30 x 30 | 150 x 150 | 2150 x 300 | 90 x 60 |
05 | + 0.00% / - 0.38% (160 m) (639 m) | Ei ole | Ei ole | 889 x 60 | Ei ole |
23 | + 0.38% / 0.00% (639 m) (160 m) | 30 x 30 | Ei ole | 889 x 60 | Ei ole |
Tähised RWY NR | ARST süsteemi asukoht ja kirjeldus | OFZ | Märkused |
---|---|---|---|
12 | 13 | 14 | |
17 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
35 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
05 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
23 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Raja tähis | TORA (m) | TODA (m) | ASDA (m) | LDA (m) | Märkused |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
17 | 2000 | 2100 | 2000 | 2000 | Ei ole |
35 | 2000 | 2150 | 2030 | 2000 | Ei ole |
05 | 799 | 799 | 799 | 799 | Ei ole |
23 | 799 | 799 | 829 | 799 | Ei ole |
Raja tähis | APCH LGT tüüp, LEN, INTST | THR LGT värv, WBAR | VASIS, PAPI (MEHT) | TDZ LGT LEN |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
17 | PALS-I 720 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 54 ft | Ei ole |
35 | – 180 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 54 ft | Ei ole |
05 | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
23 | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
RCLL LEN, vahe, värv, INTST | REDL LEN, vahe, värv, INTST | RENL, värv, WBAR | STWL LEN (m), värv | Märkused |
---|---|---|---|---|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ei ole | 2000 m, 60 m, W; last 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | 2000 m, 60 m, W; last 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
1 | ABN / IBN asukoht, andmed ja tööaeg | Ei ole |
2 | LDI asukoht ja valgustus Anemomeetri asukoht ja valgustus | Asukoht: Ei ole Vt EEKE ADC, MET GARDEN, valgustatud. |
3 | Ruleerimisteede ääre- ja telgjoonetuled | Ääred: TWY A, B CL: Ei ole |
4 | Varuvooluallikas / ümberlülitusaeg | Varuvooluallikas kõigile tuledele lennuväljal. Ümberlülitusaeg: 12 SEC. |
5 | Märkused | Ei ole |
1 | FATO TLOF või THR koordinaadid Geoidi hälve | Ei ole 66 ft |
2 | TLOF ja / või FATO kõrgus merepinnast (m/ft) | Ei ole |
3 | TLOF ja FATO ala mõõtmed, kate, kandevõime, märgistus | Ei ole |
4 | FATO tegelik ja MAG BRG | Ei ole |
5 | Kasutatav deklareeritud distants | Ei ole |
6 | APP ja FATO tuled | Ei ole |
7 | Märkused | Maandumine rajal Vt ka AD 2.20 p 4 ja 8. |
1 | Tähis ja rõhtpiirid | KURESSAARE FIZ/RMZ Ring raadiusega 16 NM, keskpunkt 581348N 0223034E |
2 | Püstpiirid | 5000 ft AMSL SFC |
3 | Õhuruumi klass | G |
4 | ATS üksuse kutsung Keel(ed) | Kuressaare Informatsioon ET, EN |
5 | Üleminekukõrgus | 5000 FT AMSL |
6 | Rakendatavuse aeg | On kohalduv EEKE ATS tööaegadel. Vt EEKE AD 2.3 p 7. |
7 | Märkused | ATS üksuse tööajal RMZ. |
Teeninduse tähis | Kutsung | Kanal(id) | Tööaeg | Märkused |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
AFIS | Kuressaare Informatsioon | 118.055 | HO HO HO | Ei ole VDFEMERG |
121.500 MHz | EMERG FREQ |
Seadme tüüp | ID | FREQ | Tööaeg | Saateantenni koordinaadid | DME saateantenni kõrgus | Märkused |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Märkus: | ||||||
DME (8 °E 2020) | KRS | 112.400 MHz / CH 71X | H24 | 581342,0N 0223055,3E | 100 FT | 110° MAG / 0.21 NM FM ARP. Tegevusraadius: FL 500 / 80 NM |
LOC 17 ILS CAT I (8 °E 2020) | IWA | 109.9 MHz | H24 | 581319,3N 0223034,6E | LOC kurss 172° | |
GP 17 | 333.8 MHz | H24 | 581417,9N 0223027,0E | Nurk 3° | ||
DME 17 | IWA | CH 36X | H24 | 581417,9N 0223027,0E | 100 FT | Tegevusraadius: 25 NM |
Saabuvale õhusõidukile annab informatsiooni seisupaiga kohta Kuressaare ATS üksus. Saateauto “FOLLOW ME” abi võib paluda ATS üksuselt. Õhusõidukid MTOW-ga üle 4 tonni pargitakse N (Põhja-) perroonile.
AFIS-üksuse töövälisel ajal vastutavad ruleerimismarsruudi, seisuplatsi ja kasutatava raja valiku eest õhusõidukite piloodid. Piloodid peavad tegema sellekohaseid ettekandeid kanalil 118.055, et informeerida teisi võimalikke õhuruumis ja liiklusalal liikuvaid õhusõidukeid oma kavatsustest.
Õhutemperatuuri korral +20°C või enam peavad õhusõidukid kaaluga üle 10 tonni sooritama pöörded 180° rajal 17/35 ainult raja alguses või lõpus.
Kopterid kaaluga alla 1000 kg võivad ATS üksuse nõusolekul maanduda perroonile.
SID-e ja STAR-e ei ole kehtestatud.
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ABRAD | RNP APCH | IF | ABRAD | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 269.9 | 262 | 5.0 | Left | +2000 | - | ||
INROK | RNP APCH | IF | INROK | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 089.5 | 081 | 5.0 | Right | +2000 | - |
WPT NAME | Distance from Navaid | Coordinates | ||
---|---|---|---|---|
ABRAD | - | 582536.7N 0223955.6E | ||
FAF DEVEK | 6.1 NM IWA | 582036.0N 0223029.0E | ||
FAP EKTER | 6.0 NM IWA | 582026.0N 0223028.0E | ||
INROK | - | 582533.6N 0222054.5E | ||
KE550 | - | 581022.3N 0223037.1E | ||
UDVAS | - | 582536.0N 0223025.0E | ||
UMVOX | - | 580151.7N 0222119.9E |
ID | INBD TR °T | INBD MAG° | Turn direction | MAX IAS kt | MNM HLDG LVL ft | Time MIN | Distance NM |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ABRAD | 269.7 | 262 | Left | - | 3000 | 1 | - |
UMVOX | 089.5 | 082 | Left | - | 2000 | 1 | - |
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
INROK1 | RNP APCH | IF | INROK | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 089.6 | 082 | 5.0 | Right | +2000 | - | ||
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 172 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 172 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 172 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 202 | 9.9 | - | 2000 | - | ||
UDVAS1 | RNP APCH | IF | UDVAS | IAF/IF | - | - | - | - | - | +2000 | - |
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 172 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 172 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 172 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 202 | 9.9 | - | 2000 | - | ||
ABRAD1 | RNP APCH | IF | ABRAD | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 269.8 | 262 | 5.0 | Left | +2000 | - | ||
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 172 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 172 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 172 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 202 | 9.9 | - | 2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 54 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ABRAD | 582536.7N 0223955.6E | ||
DEVEK | 582036.0N 0223029.0E | ||
INROK | 582533.6N 0222054.5E | ||
KE550 | 581022.3N 0223037.1E | ||
RW17 | 581427.7N 0223033.6E | ||
UDVAS | 582536.0N 0223025.0E | ||
UMVOX | 580151.7N 0222119.9E |
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
UMVOX1 | RNP APCH | IF | UMVOX | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | OSMIP | IF | - | 089.5 | 082 | 5.0 | Left | +2000 | - | ||
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 352 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 352 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 352 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 023 | 9.5 | - | 2000 | - | ||
OSMIP1 | RNP APCH | IF | OSMIP | IAF/IF | - | - | - | - | - | +2000 | - |
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 352 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 352 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 352 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 023 | 9.5 | - | 2000 | - | ||
ADVES1 | RNP APCH | IF | ADVES | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | OSMIP | IF | - | 269.7 | 262 | 5.0 | Right | +2000 | - | ||
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 352 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 352 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 352 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 023 | 9.5 | - | 2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 50 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ABRAD | 582536.7N 0223955.6E | ||
ADVES | 580156.0N 0224008.4E | ||
BEBVI | 580718.0N 0223039.6E | ||
KE850 | 581728.5N 0223031.1E | ||
OSMIP | 580154.8N 0223044.2E | ||
RW35 | 581323.1N 0223034.5E | ||
UMVOX | 580151.7N 0222119.9E |
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Saabumis- ja väljumismarsruute VFR-liikluseks ei ole kehtestatud.
Nõuded | Kõrvalekalde kirjeldus | |
---|---|---|
CS ADR-DSN.M.630 | Täppislähenemise kategooria I lähenemistulede süsteem | Lähenemistulede kogupikkus raja 17 telje pikendusel on 720 m / CAT I. |
CS ADR-DSN.C.220 | Objektid rajalõpu ohutusalal | Raja 17 RESA alas on purunevate LLZ antennide konstruktsioonid ja 50 m perimeetri võrkaia osa. |
CS ADR-DSN.M.626 | Lihtsustatud lähenemistulede süsteem | Lihtsustatud lähenemistulede süsteemi kogupikkus raja 35 telje pikendusel on 180 m/ mittetäppislähenemine. |
CS ADR-DSN.B.165 | Lähenemispind | Vundamentidel puudub nõuetekohane vertikaalne kalle. |
CS ADR-DSN.L.540 | Maandumiskoha markeering | Raja 35 maandumiskoha markeering ei vasta nõuetele. |
CS ADR-DSN.L.545 | Puuteala markeering | Raja 17/35 puuteala markeering ei vasta nõuetele. |
Lennuvälja lähiümbrust iseloomustab kirde- ja loodesuuna vaheline liigendatud rannajoon mõne väikese saare ja laiuga, mis on peamisteks pesitsuspaikadeks veelindudele, kellest enamuse moodustavad merikajakad.
Merikajakate lennud pesitsuspaikadest toitumispaikadesse ja tagasi toimuvad üle raja 17 läve ja raja 35 lähenemisala päevasel ajal aastaringselt. Eriti aktiivne on see tegevus suvel (juuni, juuli), kui lindude pojad lahkuvad pesadest. Kõrgus on erinev: 0 - 600 ft AGL.
Hooajaline lindude ränne toimub kevadel (aprill, mai) edelast kirdesse ja sügisel (september, oktoober) vastupidises suunas.
Juulis–augustis võib päevasel ajal esineda noorlindude kogunemist lennuvälja territooriumil ja manööverdusalal.
Võimaluse korral informeerib Kuressaare ATS üksus piloote lindude tegevusest ja arvatavast kõrgusest AGL.
ATS teenust osutatakse Tallinna irdtornikeskusest.
Irdtorni kaamerad ja valguskahur asuvad Kuressaare irdtorni kaameramasti otsas. Videopilti salvestatakse ja säilitatakse 30 päeva.
Tallinna irdtornikeskus asub Tallinna lennujuhtimiskeskusega samas hoones.
Kaardi nimetus | Leht |
---|---|
Lennuväljakaart - ICAO | AD 2.EEKE-ADC (05 SEP 2024 |
Lennuvälja takistuste kaart - ICAO - Tüüp A | AD 2.EEKE-AOC-A-17-35 (02 NOV 2023) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE ILS or LOC RWY 17 | AD 2.EEKE-IAC-17-3 (18 APR 2024) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE RNP RWY 17 | AD 2.EEKE-IAC-17-4 (18 APR 2024) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEKE RNP RWY 17 | AD 2.EEKE-FASDB-17-4 (20 JUL 2017) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE RNP RWY 35 | AD 2.EEKE-IAC-35-3 (18 APR 2024) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEKE RNP RWY 35 | AD 2.EEKE-FASDB-35-3 (20 JUL 2017) |
Visuaallähenemiskaart - ICAO | AD 2.EEKE-VAC (18 APR 2024) |
Maandumiskaart | AD 2.EEKE-LDG (05 SEP 2024 |
Lindude kogunemiskohad lennuvälja ümbruses | AD 2.EEKE-BIRD (07 APR 2011) |