EEKE — Kuressaare
1 | ARP koordinaadid ja asukoht lennuväljal | 581348N 0223034E 1237 m / 173° MAG lävest 17, radade ristumiskohas. | ||||||||||||
2 | Suund ja kaugus Kuressaarest | 1.5 NM SSE FM Kuressaare | ||||||||||||
3 | Kõrgus merepinnast / Keskmine kõrgeim temperatuur | 15 ft / 21.0 °C | ||||||||||||
4 | Geoidi hälve lennuväljal | 66 ft | ||||||||||||
5 | MAG VAR / Aastane muutus | 7° E (2015) / +0.2° | ||||||||||||
6 | Lennuvälja haldaja, aadress, telefon, telefaks, e-mail, AFS, URL |
| ||||||||||||
7 | Lubatud liikluse liigid (IFR/VFR) | IFR/VFR | ||||||||||||
8 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja haldaja Lennuvälja tööaeg | MON-FRI : 0700-1500 (0600-1400) Sama mis p 8. |
2 | Toll ja migratsioon | MON-SUN: 0600-2000 (0500-1900) |
3 | Tervishoid | MON-FRI: 0600-1600 (0500-1500); SAT-SUN: 0600-1500 (0500-1400) |
4 | AIS Briifing | Olemas self-briifingu kasutamisvõimalus või teenust osutab ATS. |
5 | ATS Büroo (ARO) | Ei ole (teenust osutab ATS) * |
6 | MET Briifing | Ei ole ** |
7 | ATS | MON-FRI: 0545-1745 (0445-1645); SAT: 0745-1145 (0645-1045); SUN: 1345-1745 (1245-1645) |
8 | Tankimine | MON-FRI: 0600-1745 (0500-1645); SAT: 0800-1400 (0700-1300); SUN: 0800-1745 (0700-1645) |
9 | Käitlemine | Sama mis p 8. |
10 | Turvateenistus | H24 |
11 | Jäätõrje | Sama mis p 8. |
12 | Märkused | Väljaspool märgitud tööaegu osutatava teenuse tellimus tuleb edastada käitlemise tööajal (v.a SAR ja HOSP lennud) telefonile 453 0313 või e-posti aadressile ure@tll.aero. Teenust osutatakse võimalusel ja sellest teavitatakse teenuse tellijat. * Lennuplaanide adresseerimine vastavalt peatükile ENR 1.11. ** Automaatne meteoroloogiline mõõtesüsteem. Info saadaval ATS üksuses. |
1 | Kaubakäitlusseadmed | Ei ole |
2 | Kütuse / õli liigid | Kütus: JET A1, AVGAS 100LL Õli: Ei ole |
3 | Tankimisseadmed / jõudlus | 1 kütuse tsistern 5000 L / 0,083 L/s; 1 auto 16 000 L / 4 L/s *. |
4 | Jäätõrjeseadmed | Olemas Tel: +372 453 0311, +372 453 0370 |
5 | Angaar mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
6 | Remondiseadmed mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
7 | Märkused | Käitlusteenindust osutab Kuressaare lennujaam eelneval kokkuleppel lennuvälja haldajaga. Kuressaare lennujaam: Tel: +372 453 0370Fax: +372 453 0340 Email: ure@tll.aero * Rohkem kui 1000 liitri kütuse tellimisel on vajalik etteteatamine. Tel: +372 453 0315 (ATS), +372 453 0370 (GH) |
1 | Hotellid | Lennuväljal * ja linnas. |
2 | Restoranid | Linnas |
3 | Transport | Ühistransport lennujaama(-st). Bussid, taksod tellimisel. |
4 | Arstiabi võimalused | Haigla linnas. |
5 | Pank ja postkontor | Linnas |
6 | Turismibüroo | Linnas Saaremaa Turismiinfokeskus Tel: +372 453 3120E-mail: info@visitsaaremaa.ee |
7 | Märkused | * Võõrastemaja Kõiki arveid saab tasuda sularahas eurodes või maksekaardiga. |
1 | Lennuvälja tuletõrjekategooria | Lennuvälja tööajal: 5. kategooria |
2 | Päästevahendid | 1 päästekaater 8-le isikule. 1 tuletõrjeauto. |
3 | Vigastatud õhusõiduki eemaldamise võimalus | Õhusõiduki omanik või kasutaja vastutab liikumatu õhusõiduki teisaldamise eest ning katab seonduvad kulud. Lennuväljal saadaoleva teisaldamise tehnika osas kontakteeru lennuvälja haldajaga. (Ref. AIP EEKE AD 2.20 p 9) |
4 | Märkused | Väljaspool lennuvälja tööaega tagatakse 5. kategooria tellimusel. Tellimus tuleb edastada käitlemise tööajal, telefonile 453 0313 või e-posti aadressile ure@tll.aero. |
1 | Puhastusseadmete tüübid | 1 lumepuhur, 3 sahk-harja |
2 | Puhastuse järjekord | 1. RWY 17/35 ja ruleerimistee A. 2. Õhusõidukite seisupaigad perroonil N. 3. RWY 05/23, ruleerimistee B ja perroon S. |
3 | Märkused | Kasutuses aastaringselt. Info lumepuhastuse kohta avaldatakse novembrist aprillini SNOWTAM-ites. Vt lumeplaan osas AD 1.2.2. |
1 | Perrooni kate ja kandevõime |
| ||||||||||
2 | Ruleerimisteede laius, kate ja kandevõime |
| ||||||||||
3 | Kõrgusmõõtja kontroll-asukoht (ACL) ja kõrgus merepinnast | Asukoht: Perroonil (581354.98N 0223025.02E). Kõrgus merepinnast: 12 ft | ||||||||||
4 | VOR kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||||
5 | INS kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||||
6 | Märkused | Vt ka AD 2.20 p 5. |
1 | Õhusõidukite seisupaikade tähised, ruleerimisteede juhtjooned ja õhusõidukite seisupaikade visuaalne dokkimise / parkimise juhtimissüsteem. | Seisupaikadel märgistus. Juhtmärgid ruleerimiseks kõigis rajaga ristumiskohtades ja kõigis ootekohtades. Juhtjooned perroonil, ruleerimisteedelt perroonidele N ja S. Visuaalne dokkimise/parkimise süsteem puudub. |
2 | Raja ja ruleerimisteede märgistus ja tuled. | RWY 17/35 märgistus: THR, TDZ, maandumiskoht, CL, raja tähis ja ääred. RWY 17/35 tuled: THR, raja ääred ja lõpp. RWY 05/23 märgistus: THR, CL, raja tähis ja lõpp. RWY 05/23 tuled: Ei ole. TWY A, B: CL, HLDG PSN märgistatud. TWY A, B: Ääretuled |
3 | Stopp-tuled | Ei ole |
4 | Märkused | Ei ole |
Ala 2 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
ID | Tüüp | COORD | ELEV/HGT (ft) | Märgistused/Tüüp, värvus | Märkused | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
EEKEOB74 | Mast | 581346,8N | 0223052,4E | 28/20 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB75 | Mast | 581342,0N | 0223055,3E | 40/33 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB88 | Ehitis | 581355,4N | 0223017,9E | 69/58 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB138 | Korsten | 581312,1N | 0223028,9E | 39/32 | NIL / NIL | NIL |
EEKEOB139 | Puu | 581312,4N | 0223028,1E | 46/40 | NIL / NIL | NIL |
EEKEOB216 | Mast | 581400,5N | 0223010,3E | 100/94 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB217 | Mast | 581400,2N | 0223010,5E | 98/91 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB299 | Mast | 581334,3N | 0223027,0E | 42/33 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB300 | Mast | 581334,3N | 0223028,2E | 16/7 | Marked / NIL | NIL |
EEKEOB301 | Mast | 581333,9N | 0223027,0E | 30/21 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB303 | Mast | 581416,4N | 0223026,4E | 42/33 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB304 | Mast | 581416,4N | 0223027,7E | 18/8 | Marked / NIL | NIL |
EEKEOB305 | Mast | 581416,7N | 0223026,4E | 29/21 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB306 | Mast | 581416,4N | 0223026,7E | 11/3 | NIL / NIL | NIL |
EEKEOB307 | Mast | 581352,5N | 0223019,3E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB308 | Mast | 581352,9N | 0223021,0E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB309 | Mast | 581353,9N | 0223022,0E | 34/21 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB310 | Mast | 581355,1N | 0223020,8E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB311 | Mast | 581356,4N | 0223019,5E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB312 | Mast | 581357,5N | 0223018,4E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB313 | Mast | 581359,0N | 0223017,4E | 47/34 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB314 | Mast | 581401,5N | 0223019,3E | 35/21 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB315 | Mast | 581316,7N | 0223035,7E | 19/16 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB316 | Mast | 581316,6N | 0223033,4E | 19/15 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB317 | Mast | 581316,5N | 0223030,9E | 20/16 | NIL / F R | NIL |
EEKEOB5018 | Mast | 582126,1N | 0220342,8E | 425/334 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5021 | Mast | 581429,1N | 0224009,6E | 375/350 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5022 | Mast | 581513,6N | 0222921,8E | 182/158 | NIL / F W | NIL |
EEKEOB5238 | Mast | 581617,0N | 0222927,7E | 297/283 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5299 | Mast | 583059,6N | 0225232,4E | 411/328 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5361 | Mast | 581515,9N | 0222918,9E | 249/225 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5481 | Mast | 581604,0N | 0222933,0E | 280/263 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5674 | Mast | 581612,0N | 0222918,0E | 251/217 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5895 | Mast | 582242,9N | 0221950,1E | 482/394 | Marked / F R | NIL |
EEKEOB5952 | Mast | 581307,3N | 0222953,6E | 109/99 | NIL / F W | NIL |
ID 5020 | Mast | 582008,0N | 0221546,8E | 397/333 | Marked / F R | NIL |
ID 5279 | Mast | 575837,2N | 0220856,4E | 395/328 | Marked / F R | NIL |
ID 5610 | Mast | 580938,1N | 0221425,1E | 349/328 | Marked / F R | NIL |
ID 5728 | Mast | 581820,8N | 0224334,1E | 380/328 | Marked / F R | NIL |
ID 5863 | Mast | 582150,9N | 0222508,4E | 402/329 | Marked / F R | NIL |
ID 5932 | Mast | 581522,0N | 0223034,3E | 113/96 | Marked / F R | NIL |
ID 5950 | Mast | 582808,5N | 0220012,0E | 374/328 | Marked / F R | NIL |
ID 5951 | Mast | 581632,5N | 0215441,6E | 362/328 | Marked / F R | NIL |
ID 6026 | Tuulik | 581248,3N | 0222344,4E | 363/357 | NIL / FLG R | NIL |
ID 6052 | Mast | 581601,4N | 0223541,2E | 280/263 | Marked / F R | NIL |
ID 6079 | Tuulik | 581701,5N | 0223052,6E | 271/263 | NIL / FLG R | NIL |
ID 6080 | Tuulik | 581653,0N | 0223057,9E | 262/255 | NIL / FLG R | NIL |
ID 6081 | Tuulik | 581644,5N | 0223103,2E | 240/232 | NIL / FLG R | NIL |
ID 6084 | Mast | 583315,0N | 0221843,0E | 357/328 | Marked / F R | NIL |
ID 6117 | Tuulik | 581010,6N | 0221257,0E | 597/591 | NIL / F R | NIL |
ID 6119 | Tuulik | 581303,3N | 0222333,2E | 487/480 | NIL / F R | NIL |
ID 6193 | Korsten | 581543,2N | 0223009,0E | 153/131 | NIL / F R | NIL |
ID 6194 | Mast | 581254,1N | 0223017,1E | 120/112 | NIL / F R | NIL |
Ala 3 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
ID | Tüüp | COORD | ELEV/HGT (ft) | Märgistused/Tüüp, värvus | Märkused | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
ID 1066 | Märk | 581355.6N | 0223028.6E | 15/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1067 | Märk | 581355.6N | 0223028.5E | 15/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1068 | Märk | 581355.1N | 0223026.8E | 15/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1069 | Märk | 581353.6N | 0223032.2E | 16/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1070 | Märk | 581351.4N | 0223032.3E | 15/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1071 | Märk | 581351.4N | 0223032.1E | 15/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1072 | Märk | 581351.0N | 0223031.5E | 14/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1073 | Märk | 581352.8N | 0223029.4E | 15/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1074 | Märk | 581351.9N | 0223026.8E | 14/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1075 | Kivihunnik | 581346.2N | 0223020.3E | 18/5 | NIL / NIL | NIL |
ID 1076 | Puu | 581342.8N | 0223024.2E | 2615 | NIL / NIL | NIL |
ID 1077 | Puu | 581343.1N | 0223025.1E | 23/12 | NIL / NIL | NIL |
ID 1078 | Puu | 581342.0N | 0223025.1E | 28/15 | NIL / NIL | NIL |
ID 1079 | PAPI tuli | 581333.4N | 0223032.5E | 11/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1080 | PAPI tuli | 581333.4N | 0223032.0E | 11/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1081 | PAPI tuli | 581333.4N | 0223031.4E | 11/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1082 | PAPI tuli | 581333.4N | 0223030.9E | 11/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1083 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223033.4E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1084 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223033.6E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1085 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223033.7E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1086 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223033.8E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1087 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223034.0E | 11/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1088 | Mast | 581322.2N | 0223034.6E | 12/4 | NIL / F R | NIL |
ID 1089 | Lähenemistuli | 581322.1N | 0223034.4E | 11/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1090 | Lähenemistuli | 581322.1N | 0223034.5E | 11/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1091 | Lähenemistuli | 581322.1N | 0223034.6E | 11/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1092 | Lähenemistuli | 581322.1N | 0223034.7E | 11/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1093 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223035.1E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1094 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223035.2E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1095 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223035.4E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1096 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223035.5E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1097 | Stop-/lävetuli | 581323.0N | 0223035.6E | 10/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1098 | Aed | 581321.6N | 0223039.7E | 11/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1099 | Puu | 581350.3N | 0223052.3E | 20/15 | NIL / NIL | NIL |
ID 1100 | Puu | 581351.1N | 0223052.5E | 17/12 | NIL / NIL | NIL |
ID 1101 | Puu | 581351.8N | 0223054.7E | 16/12 | NIL / NIL | NIL |
ID 1102 | Puu | 581352.8N | 0223057.9E | 16/12 | NIL / NIL | NIL |
ID 1103 | Puu | 581353.9N | 0223101.5E | 16/12 | NIL / NIL | NIL |
ID 1104 | Puu | 581353.4N | 0223102.4E | 18/15 | NIL / NIL | NIL |
ID 1105 | Aed | 581353.6N | 0223103.2E | 12/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1106 | Aed | 581354.2N | 0223102.5E | 12/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1107 | Aed | 581356.0N | 0223107.4E | 12/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1108 | Aed | 581357.5N | 0223111.8E | 13/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1109 | Aed | 581357.8N | 0223112.1E | 12/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1110 | Aed | 581401.1N | 0223108.3E | 12/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1111 | Aed | 581359.6N | 0223103.3E | 13/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1112 | Aed | 581359.6N | 0223102.4E | 13/9 | NIL / NIL | NIL |
ID 1113 | Puu | 581359.2N | 0223101.4E | 17/14 | NIL / NIL | NIL |
ID 1114 | Puu | 581358.9N | 0223101.6E | 17/14 | NIL / NIL | NIL |
ID 1115 | Puu | 581358.5N | 0223059.9E | 18/14 | NIL / NIL | NIL |
ID 1116 | Puu | 581357.5N | 0223056.9E | 11/7 | NIL / NIL | NIL |
ID 1117 | Puu | 581356.2N | 0223052.7E | 11/7 | NIL / NIL | NIL |
ID 1118 | Puu | 581354.4N | 0223047.7E | 12/7 | NIL / NIL | NIL |
ID 1119 | Puu | 581353.1N | 0223043.2E | 13/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1120 | Puu | 581353.8N | 0223043.1E | 13/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1121 | PAPI tuli | 581416.6N | 0223035.6E | 14/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1122 | PAPI tuli | 581416.6N | 0223036.2E | 15/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1123 | PAPI tuli | 581416.6N | 0223036.7E | 15/3 | NIL / NIL | NIL |
ID 1124 | PAPI tuli | 581416.7N | 0223037.3E | 14/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1125 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223034.7E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1126 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223034.6E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1127 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223034.4E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1128 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223034.3E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1129 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223034.2E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1130 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223033.1E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1131 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223032.9E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1132 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223032.8E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1133 | Stop-/lävetuli | 581427.8N | 0223032.7E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1134 | Stop-/lävetuli | 581427.7N | 0223032.5E | 12/2 | NIL / NIL | NIL |
ID 1135 | Märk | 581359.3N | 0223032.1E | 17/4 | NIL / NIL | NIL |
ID 1136 | Märk | 581357.2N | 0223028.5E | 17/4 | NIL / NIL | NIL |
1 | Meteoroloogiatalitus | Keskkonnaagentuuri Kuressaare lennumeteoroloogiajaam |
2 | Tööaeg Meteoroloogiatalitus väljaspool tööaega | Nagu ATS Keskkonnaagentuur – H24 (konsultatsioon telefoni teel) ** |
3 | TAF ettevalmistamise eest vastutav lennumeteoroloogiajaam | Keskkonnaagentuur |
Kehtivusperioodid | 6 HR | |
Väljaandmise intervall | Nõudmisel lennuvälja tööajal ATS üksuselt, 2 HR PN. | |
4 | Maandumisprognoosi tüüp Väljaandmise intervall | Ei ole |
5 | Võimalik briifing / konsultatsioon | D, T ** |
6 | Lennudokumendid Kasutatav(ad) keel(ed) | C, PL * ET, EN |
7 | Briifingul või konsultatsioonil kasutatavad kaardid ja muu info | S, U, P, W, SWH, SWM, SWL * |
8 | Kasutatavad lisaseadmed infoga varustamisel | Olemas internetiühendusega arvuti. |
9 | Infoga varustatavad ATS üksused | Kuressaare AFIS |
10 | Lisainfo (piirangud teeninduses, jne) | EEKE METAR saadaval EEKE ATS tööajal. AUTO METAR ja AUTO SPECI saadaval väljaspool EEKE ATS tööaega. * vt GEN 3.5 (Keskkonnaagentuur) |
Tähised RWY NR | TEGELIK BRG | Raja mõõtmed (m) | RWY ja SWY kandevõime (PCN) ja kate | Läve koordinaadid Raja lõpu koordinaadid Läve geoidi hälve | Läve kõrgus ja täppislähenemise puuteala kõrgeim kõrgus rajal |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
17 | 179,57° | 2000 x 30 | 482 m 250 tons, 1518 m 120/F/A/W/T ASPH | 581427.69N 581323.05N GUND 66 ft | THR 10 ft TDZ 15 ft |
35 | 359,59° | 2000 x 30 | 1518 m 120/F/A/W/T, 482 m 250 tons ASPH | 581323.05N 581427.69N GUND 66 ft | THR 8 ft – |
05 | 058,71° | 799 x 30 | 119/F/A/W/T ASPH | 581345.02N 581358.43N GUND 66 ft | THR 12 ft – |
23 | 238,72° | 799 x 30 | 119/F/A/W/T ASPH | 581358.43N 581345.02N GUND 66 ft | THR 6 ft – |
Tähised RWY NR | RWY - SWY kalle | SWY mõõtmed (m) | CWY mõõtmed (m) | Lennuriba mõõtmed (m) | RESA mõõtmed (m) |
---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
17 | RWY: + 0.30% / - 0.13% (482 m / 1518 m), SWY: NIL | Ei ole | 100 x 150 | 2150 x 300 | 90 x 60 |
35 | RWY:+ 0.13% / - 0.30% (1518 m / 482 m), SWY: - 1.7% | 30 x 30 | 150 x 150 | 2150 x 300 | 90 x 60 |
05 | + 0.00% / - 0.38% (160 m) (639 m) | Ei ole | Ei ole | 889 x 60 | Ei ole |
23 | + 0.38% / 0.00% (639 m) (160 m) | 30 x 30 | Ei ole | 889 x 60 | Ei ole |
Tähised RWY NR | ARST süsteemi asukoht ja kirjeldus | OFZ | Märkused |
---|---|---|---|
12 | 13 | 14 | |
17 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
35 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
05 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
23 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Raja tähis | TORA (m) | TODA (m) | ASDA (m) | LDA (m) | Märkused |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
17 | 2000 | 2100 | 2000 | 2000 | Ei ole |
35 | 2000 | 2150 | 2030 | 2000 | Ei ole |
05 | 799 | 799 | 799 | 799 | Ei ole |
23 | 799 | 799 | 829 | 799 | Ei ole |
Raja tähis | APCH LGT tüüp, LEN, INTST | THR LGT värv, WBAR | VASIS, PAPI (MEHT) | TDZ LGT LEN |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
17 | PALS-I 720 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 54 ft | Ei ole |
35 | – 180 m, LIH | Rohelised, LIH – | PAPI Vasak 3° MEHT 54 ft | Ei ole |
05 | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
23 | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
RCLL LEN, vahe, värv, INTST | REDL LEN, vahe, värv, INTST | RENL, värv, WBAR | STWL LEN (m), värv | Märkused |
---|---|---|---|---|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ei ole | 2000 m, 60 m, W; last 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | 2000 m, 60 m, W; last 600 m, Y, LIH | Punased, LIH – | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
1 | ABN / IBN asukoht, andmed ja tööaeg | Ei ole |
2 | LDI asukoht ja valgustus Anemomeetri asukoht ja valgustus | Asukoht: Ei ole Vt EEKE ADC, MET GARDEN, valgustatud. |
3 | Ruleerimisteede ääre- ja telgjoonetuled | Ääred: TWY A, B CL: Ei ole |
4 | Varuvooluallikas / ümberlülitusaeg | Varuvooluallikas kõigile tuledele lennuväljal. Ümberlülitusaeg: 12 SEC. |
5 | Märkused | Ei ole |
1 | FATO TLOF või THR koordinaadid Geoidi hälve | Ei ole 66 ft |
2 | TLOF ja / või FATO kõrgus merepinnast (m/ft) | Ei ole |
3 | TLOF ja FATO ala mõõtmed, kate, kandevõime, märgistus | Ei ole |
4 | FATO tegelik ja MAG BRG | Ei ole |
5 | Kasutatav deklareeritud distants | Ei ole |
6 | APP ja FATO tuled | Ei ole |
7 | Märkused | Maandumine rajal Vt ka AD 2.20 p 4 ja 8. |
1 | Tähis ja rõhtpiirid | KURESSAARE FIZ/RMZ Ring raadiusega 16 NM, keskpunkt 581348N 0223034E |
2 | Püstpiirid | 5000 ft AMSL SFC |
3 | Õhuruumi klass | G |
4 | ATS üksuse kutsung Keel(ed) | Kuressaare Informatsioon ET, EN |
5 | Üleminekukõrgus | 5000 FT AMSL |
6 | Rakendatavuse aeg | On kohalduv EEKE ATS tööaegadel. Vt EEKE AD 2.3 p 7. |
7 | Märkused | Motoriseeritud paraplaanide tegevus Kuressaare FIZ-is. Lisainformatsiooni vaata EEKE AD 2.23 p 3. ATS üksuse tööajal RMZ. |
Teeninduse tähis | Kutsung | Kanal(id) | Tööaeg | Märkused |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
AFIS | Kuressaare Informatsioon | 118.055 121.500 MHz | HO HO | VDF AVBL EMERG FREQ |
Seadme tüüp | ID | FREQ | Tööaeg | Saateantenni koordinaadid | DME saateantenni kõrgus | Märkused |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Märkused: | ||||||
VOR/DME (7°E 2015) | KRS | 112,400 MHz CH DME: 71X | H24 | 581342,0N 0223055,3E | 100 FT | 111° MAG / 0.21 NM FM ARP. Tegevusraadius: VOR FL 500 / 50 NMDME FL 500 / 80 NM |
LOC 17 ILS CAT I (7 °E 2015) | IWA | 109.9 MHz | H24 | 581319,3N 0223034,6E | LOC kurss 173° | |
GP 17 | 333.8 MHz | H24 | 581417,9N 0223027,0E | Nurk 3° | ||
DME 17 | IWA | CH 36X | H24 | 581417,9N 0223027,0E | 100 FT | Tegevusraadius: 25 NM |
Saabuvale õhusõidukile annab informatsiooni seisupaiga kohta Kuressaare ATS üksus. Saateauto “FOLLOW ME” abi võib paluda ATS üksuselt. Õhusõidukid MTOW-ga üle 4 tonni pargitakse N (Põhja-) perroonile.
AFIS-üksuse töövälisel ajal vastutavad ruleerimismarsruudi, seisuplatsi ja kasutatava raja valiku eest õhusõidukite piloodid. Piloodid peavad tegema sellekohaseid ettekandeid kanalil 118.055, et informeerida teisi võimalikke õhuruumis ja liiklusalal liikuvaid õhusõidukeid oma kavatsustest.
Õhutemperatuuri korral +20°C või enam peavad õhusõidukid kaaluga üle 10 tonni sooritama pöörded 180° rajal 17/35 ainult raja alguses või lõpus.
Kopterid kaaluga alla 1000 kg võivad ATS üksuse nõusolekul maanduda perroonile.
SID-e ja STAR-e ei ole kehtestatud.
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
INROK1 | RNP APCH | IF | INROK | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 089.6 | 083 | 5.0 | Right | +2000 | - | ||
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 173 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 173 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 173 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 203 | 9.9 | - | 2000 | - | ||
UDVAS1 | RNP APCH | IF | UDVAS | IAF/IF | - | - | - | - | - | +2000 | - |
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 173 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 173 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 173 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 203 | 9.9 | - | 2000 | - | ||
ABRAD1 | RNP APCH | IF | ABRAD | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | UDVAS | IF | - | 269.8 | 263 | 5.0 | Left | +2000 | - | ||
TF | DEVEK | FAF | - | 179.6 | 173 | 5.0 | - | +2000 | - | ||
TF | RW17 | MAPt | Yes | 179.6 | 173 | 6.2 | - | - | - | ||
TF | KE550 | MATF | - | 179.6 | 173 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | UMVOX | MAHF | Yes | 210.0 | 203 | 9.9 | - | 2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 54 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ABRAD | 582536.7N 0223955.6E | ||
DEVEK | 582036.0N 0223029.0E | ||
INROK | 582533.6N 0222054.5E | ||
KE550 | 581022.3N 0223037.1E | ||
RW17 | 581427.7N 0223033.6E | ||
UDVAS | 582536.0N 0223025.0E | ||
UMVOX | 580151.7N 0222119.9E |
Tulenevalt sellest, et materjal sisaldab palju spetsiifilisi mõisteid ja lühendeid, on tabel avaldatud originaalkujul inglise keeles.
PROC ID | Navigation specification | P/T | WPT name | Type | Flyover | Course ° T | Course ° MAG | Distance NM | Turn direction | Altitude ft | MAX IAS kt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
UMVOX1 | RNP APCH | IF | UMVOX | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | OSMIP | IF | - | 089.5 | 083 | 5.0 | Left | +2000 | - | ||
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 353 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 353 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 353 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 024 | 9.5 | - | 2000 | - | ||
OSMIP1 | RNP APCH | IF | OSMIP | IAF/IF | - | - | - | - | - | +2000 | - |
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 353 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 353 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 353 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 024 | 9.5 | - | 2000 | - | ||
ADVES1 | RNP APCH | IF | ADVES | IAF | - | - | - | - | - | +3000 | - |
TF | OSMIP | IF | - | 269.7 | 263 | 5.0 | Right | +2000 | - | ||
TF | BEBVI | FAF | - | 359.6 | 353 | 5.4 | - | +2000 | - | ||
TF | RW35 | MAPt | Yes | 359.6 | 353 | 6.1 | - | - | - | ||
TF | KE850 | MATF | - | 359.6 | 353 | 4.1 | Right | - | - | ||
TF | ABRAD | MAHF | Yes | 031.4 | 024 | 9.5 | - | 2000 | - |
FINAL APPROACH PARAMETERS | |||
---|---|---|---|
LNAV GRADIENT | BARO-VNAV | TCH | |
VPA | MNM T° | ||
5.24% (3.0°) | 3.00° | -20°C | 50 ft |
WPT NAME | Coordinates | ||
---|---|---|---|
ABRAD | 582536.7N 0223955.6E | ||
ADVES | 580156.0N 0224008.4E | ||
BEBVI | 580718.0N 0223039.6E | ||
KE850 | 581728.5N 0223031.1E | ||
OSMIP | 580154.8N 0223044.2E | ||
RW35 | 581323.1N 0223034.5E | ||
UMVOX | 580151.7N 0222119.9E |
Kontrollpunkt | Radiaal ja kaugus | Koordinaadid | |
---|---|---|---|
IAF/FAF LENDU | R 348 KRS / 6.9 NM | 582035.0N 0222947.0E | |
IF TUBLI | R 348 KRS / 11.9 NM | 582533.0N 0222857.0E |
Kontrollpunkt | Radiaal ja kaugus | Koordinaadid | |
---|---|---|---|
IAF/FAF RAVIK | R 182 KRS / 6.5 NM | 580719.0N 0222901.0E | |
IF KUMAV | R 182 KRS / 11.5 NM | 580223.0N 0222733.0E |
Kontrollpunkt | Radiaal ja kaugus | Koordinaadid | |
---|---|---|---|
IAF/FAF DEVEK | 6.1 NM IWA | 582036.0N 0223029.0E | |
IF ASMEN | 9.0 NM IWA | 582327.0N 0223026.0E | |
IF (LOC) UDVAS | 11.1 NM IWA | 582536.0N 0223025.0E | |
FAP EKTER | 6.0 NM IWA | 582026.0N 0223028.0E |
Märkus: AFIS-üksus üksnes edastab informatsiooni ja hoiatusi, kuid vastutus lennureeglite kohase hajutuse tagamise eest lasub õhusõiduki piloodil.
Saabumis- ja väljumismarsruute VFR-liikluseks ei ole kehtestatud.
Nõuded | Kõrvalekalde kirjeldus | |
---|---|---|
CS ADR-DSN.M.630 | Täppislähenemise kategooria I lähenemistulede süsteem | Lähenemistulede kogupikkus raja 17 telje pikendusel on 720 m/CAT I |
CS ADR-DSN.C.220 | Objektid rajalõpu ohutusalal | Raja 17 RESA alas on purunevate LLZ antennide konstruktsioonid ja 50 m perimeetri võrkaia osa |
CS ADR-DSN.M.626 | Lihtsustatud lähenemistulede süsteem | Lihtsustatud lähenemistulede süsteemi kogupikkus raja 35 telje pikendusel on 180 m/ mittetäppislähenemise |
CS ADR-DSN.B.165 | Lähenemispind | Vundamentidel puudub nõuetekohane vertikaalne kalle |
CS ADR-DSN.L.540 | Maanumiskoha markeering | Raja 35 maandumiskoha markeering ei vasta nõuetele |
CS ADR-DSN.L.545 | Puuteala markeering | Raja 17/35 puuteala markeering ei vasta nõuetele |
Lennuvälja lähiümbrust iseloomustab kirde- ja loodesuuna vaheline liigendatud rannajoon mõne väikese saare ja laiuga, mis on peamisteks pesitsuspaikadeks veelindudele, kellest enamuse moodustavad merikajakad.
Merikajakate lennud pesitsuspaikadest toitumispaikadesse ja tagasi toimuvad üle raja 17 läve ja raja 35 lähenemisala päevasel ajal aastaringselt. Eriti aktiivne on see tegevus suvel (juuni, juuli), kui lindude pojad lahkuvad pesadest. Kõrgus on erinev: 0 - 600 ft AGL.
Hooajaline lindude ränne toimub kevadel (aprill, mai) edelast kirdesse ja sügisel (september, oktoober) vastupidises suunas.
Juulis–augustis võib päevasel ajal esineda noorlindude kogunemist lennuvälja territooriumil ja manööverdusalal.
Võimaluse korral informeerib Kuressaare ATS üksus piloote lindude tegevusest ja arvatavast kõrgusest AGL.
Iga päev alates päikesetõusust kuni päikeseloojanguni võib toimuda motoriseeritud paraplaanide tegevus Kuressaare FIZ/RMZ piires, eriti Kuressaare lennuvälja lähiümbruses ja lennuvälja kohal.
Lennukõrgus on muutuv - alates maapinnast kuni 5000 ft AMSL. ATS üksuse lahtioleku aegadel võib ATS üksus omada informatsiooni võimaliku lennutegevuse asukoha ja lennukõrguse kohta ning piloote informeeritakse vastavalt.
Kõigil teistel aegadel palume jälgida lennuliiklust Kuressaare lennuvälja lähiümbruses ja lennuvälja kohal enne väljalendu või saabumist Kuressaare lennuväljale.
NB! Paraplaani pilootidel puudub raadioside.
Kaardi nimetus | Leht |
---|---|
Lennuväljakaart - ICAO | AD 2.EEKE-ADC (02 JAN 2020) |
Lennuvälja takistuste kaart - ICAO - Tüüp A | AD 2.EEKE-AOC-A-17-35 (31 JAN 2019) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE VOR RWY 17 | AD 2.EEKE-IAC-17-2 (02 JAN 2020) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE VOR RWY 35 | AD 2.EEKE-IAC-35-2 (02 JAN 2020) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE ILS or LOC RWY 17 | AD 2.EEKE-IAC-17-3 (02 JAN 2020) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE RNP RWY 17 | AD 2.EEKE-IAC-17-4 (02 JAN 2020) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEKE RNP RWY 17 | AD 2.EEKE-FASDB-17-4 (20 JUL 2017) |
Instrumentaallähenemiskaart - ICAO - EEKE RNP RWY 35 | AD 2.EEKE-IAC-35-3 (02 JAN 2020) |
Lõpplähenemise segmendi andmete plokk - EEKE RNP RWY 35 | AD 2.EEKE-FASDB-35-3 (20 JUL 2017) |
Visuaallähenemiskaart - ICAO | AD 2.EEKE-VAC (05 NOV 2020) |
Maandumiskaart | AD 2.EEKE-LDG (05 NOV 2020) |
Lindude kogunemiskohad lennuvälja ümbruses | AD 2.EEKE-BIRD (07 APR 2011) |