Märkus : Järgnevad lõigud selles peatükis on tahtlikult tühjaks jäetud:AD 2.14, AD 2.19, AD 2.23.
EEPU — Pärnu
1 | ARP koordinaadid ja asukoht lennuväljal | 582508N 0242822E Raja 03 alguses. | ||||||||||
2 | Suund ja kaugus Pärnust | 2.4 NM NW FM Pärnu | ||||||||||
3 | Kõrgus merepinnast / Keskmine kõrgeim temperatuur | 41 ft / 22.9°C | ||||||||||
4 | Geoidi hälve lennuväljal | 65 ft | ||||||||||
5 | MAG VAR / Aastane muutus | 7°E (2015) /+0,1° | ||||||||||
6 | Lennuvälja haldaja, aadress, telefon, telefaks, e-mail, AFS, URL |
| ||||||||||
7 | Lubatud liikluse liigid (IFR/VFR) | VFR | ||||||||||
8 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja haldaja Lennuvälja tööaeg | MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) |
2 | Toll ja migratsioon | MON-SUN: 0600-1500 (0500-1400); PN 1HR |
3 | Tervishoid | Juhtkonna tööajal. 2-tunnine eelteade haldajale. |
4 | AIS Briifing | Ei ole |
5 | ATS Büroo (ARO) | Ei ole |
6 | MET Briifing | Ei ole * |
7 | ATS üksus | MON-SUN: 0600-1430 (0500-1330) |
8 | Tankimine | MON-SUN: 0600-1430 (0500-1330) Rohkem kui 1000 liitri kütuse tellimisel on vajalik etteteatamine 48 tundi. Tel: +372 447 5008 (ATS), +372 506 1953 (GH). |
9 | Käitlemine | MON-FRI: 0600-1430 (0500-1330) |
10 | Turvateenistus | H24 |
11 | Jäätõrje | Ei ole |
12 | Märkused | Väljaspool märgitud tööaegu osutatakse teenindust tellimisel, mis tuleb edastada lennuvälja haldajale selle tööajal. * Poolautomaatne meteoroloogiline mõõtesüsteem. Info saadaval ATS üksuses. |
1 | Kaubakäitlusteenistused | Ei ole |
2 | Kütuse / õli liigid | Kütus: JET A1; AVGAS 100LL Õli: Ei ole |
3 | Tankimisseadmed / jõudlus | JET A1: 1 auto 4500 L / 0,7 L/s. AVGAS 100 LL: statsionaarne tankla 3000 L / 0,5 L/s. |
4 | Jäätõrjeseadmed | Ei ole |
5 | Angaar mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
6 | Remondiseadmed mittebaseeruvatele õhusõidukitele | Ei ole |
7 | Märkused | 28-voldise käivitusagregaadi kasutamise võimalus. |
1 | Hotellid | Hostel lennuväljal, 4 kahekohalist tuba; tel: 447 5001. Hotellid linnas. |
2 | Restoranid | Linnas |
3 | Transport | Bussid, taksod tellimisel. |
4 | Arstiabi võimalused | Haigla linnas. |
5 | Pank ja postkontor | Linnas |
6 | Turismibüroo | Linnas Tel: +372 443 1456 |
7 | Märkused | Ei ole |
1 | Lennuvälja tuletõrjekategooria | Teenindus tagatud regulaarlendude sooritamise ajal: 3. kategooria. |
2 | Päästevahendid | 1 tuletõrjeauto |
3 | Vigastatud õhusõiduki eemaldamise võimalus | Puksiirauto A kategooria õhusõidukite jaoks. (REF: AIP EEPU AD 2.20 p.9) |
4 | Märkused | Muudele kui regulaarlendudele osutatakse 3. kategooria pääste- ja tuletõrjeteenindust ettetellimisel, mis tuleb edastada juhtkonnale selle tööajal. |
1 | Puhastusseadmete tüübid | 1 lumepuhur, 2 sahkharja, 1 lumesahk |
2 | Puhastuse järjekord | 1. RWY 03/21 ja ruleerimistee C 2. Õhusõidukite seisupaigad |
3 | Märkused | Info lumepuhastuse kohta avaldatakse novembrist aprillini SNOWTAM-ites. Vt. lumeplaan osas AD 1.2.2. |
1 | Perrooni kate ja kandevõime |
| ||||||||
2 | Ruleerimisteede laius, kate ja kandevõime |
| ||||||||
3 | Kõrgusmõõtja kontroll-asukoht (ACL) ja kõrgus merepinnast | Asukoht: Perroonil. Kõrgus merepinnast: 39 ft. | ||||||||
4 | VOR kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||
5 | INS kontrollpunktid | Ei ole | ||||||||
6 | Märkused | Ei ole |
1 | Õhusõidukite seisupaikade tähised, ruleerimisteede juhtjooned ja õhusõidukite seisupaikade visuaalne dokkimise / parkimise juhtimissüsteem. | Juhtjooned perroonil. Visuaalse dokkimise/parkimise süsteem puudub. Seisupaikadel märgistus. Juhtmärgid ruleerimiseks kõigis ruleerimisteede ja raja ristumiskohtades ja ootekohtades. |
2 | Raja ja ruleerimisteede märgistus ja tuled. | RWY 03/21 märgistus: Tähis, THR, CL, raja ääred märgistatud. RWY 03/21 tuled: Ei ole. TWY C: telgjoon, ootejoon märgistatud. TWY C ääretuled: Ei ole. |
3 | Stopp-tuled | Ei ole |
4 | Märkused | Ei ole |
Ala 2 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
ID | Tüüp | COORD | ELEV/HGT (ft) | Märgistused/Tüüp, värvus | Märkused | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
59 | Ehitis | 582506.8N | 0242833.2E | 89/48 | Marked / F R | NIL |
151 | Ehitis | 582516.5N | 0242757.9E | 95/55 | Marked / F R | NIL |
338 | Mast | 582512.7N | 0242755.1E | 93/52 | NIL / NIL | NIL |
339 | Mast | 582510.8N | 0242752.8E | 93/52 | NIL / NIL | NIL |
340 | Mast | 582511.1N | 0242749.4E | 93/52 | NIL / NIL | NIL |
341 | Mast | 582513.7N | 0242752.0E | 93/52 | NIL / NIL | NIL |
351 | Mast | 582509.2N | 0242810.8E | 64/24 | Marked / F R | NIL |
5065 | Mast | 582240.0N | 0243432.5E | 674/646 | Marked / F R | NIL |
5066 | Korsten | 582319.2N | 0243150.5E | 229/203 | NIL / F R | NIL |
5183 | Mast | 582351.6N | 0243147.9E | 299/272 | Marked / F R | NIL |
5186 | Korsten | 582552.7N | 0243031.4E | 209/156 | NIL / F R | NIL |
5227 | Kirik | 582301.6N | 0242959.4E | 189/176 | Marked / F R | NIL |
5241 | Ehitis | 582623.4N | 0243129.3E | 200/156 | NIL / NIL | NIL |
5242 | Korsten | 582431.4N | 0243004.3E | 231/200 | NIL / NIL | NIL |
5305 | Mast | 582516.6N | 0242204.7E | 296/263 | Marked / F R | NIL |
5639 | Mast | 582336.8N | 0242936.1E | 211/197 | NIL / NIL | NIL |
5850 | Mast | 582526.5N | 0242619.6E | 165/132 | NIL / F R | NIL |
6002 | Korsten | 582357.0N | 0243238.7E | 264/230 | NIL / F R | NIL |
5175 | Mast | 580712.5N | 0235823.3E | 353/335 | Marked / F R | NIL |
5287 | Mast | 580924.6N | 0250004.1E | 526/328 | Marked / F R | NIL |
5308 | Mast | 581825.6N | 0235943.1E | 346/328 | Marked / F R | NIL |
5310 | Mast | 583108.5N | 0244855.5E | 424/328 | Marked / F R | NIL |
5311 | Mast | 583903.1N | 0250113.8E | 451/342 | Marked / F R | NIL |
5783 | Mast | 584855.4N | 0243549.5E | 429/331 | Marked / F R | NIL |
5772 | Mast | 581745.3N | 0241449.8E | 358/330 | Marked / F R | NIL |
5773 | Mast | 582949.6N | 0241940.0E | 364/328 | Marked / F R | NIL |
5472 | Mast | 581431.0N | 0250819.0E | 434/328 | Marked / F R | NIL |
6007 | Mast | 580707.2N | 0235753.6E | 342/337 | Marked / F R | NIL |
6120 | Tuulik | 582658.0N | 0234404.3E | 593/491 | NIL / F R | NIL |
6121 | Tuulik | 582645.4N | 0234418.2E | 583/491 | NIL / F R | NIL |
6122 | Tuulik | 582624.6N | 0234415.3E | 586/491 | NIL / F R | NIL |
6123 | Tuulik | 582635.0N | 0234335.8E | 590/491 | NIL / F R | NIL |
Informatsioon Ala 3 takistuste kohta, mis on määratletud ICAO dokumendis Annex 15, ei ole kohaldatav.
1 | Meteoroloogiajaam | Meteojaama funktsioone täidab Pärnu ATS oma tööaja raames. Keskkonnaagentuur * |
2 | Tööaeg Meteoroloogiajaam väljaspool tööaega | Nagu ATS Keskkonnaagentuur – H24 (konsultatsioon telefoni teel) ** |
3 | TAF ettevalmistamise eest vastutav lennumeteoroloogiajaam | Keskkonnaagentuur |
Kehtivusperioodid | 6 HR | |
Väljaandmise intervall | Nõudmisel lennuvälja tööajal ATS üksuselt, 2 HR PN. | |
4 | Maandumisprognoosi tüüp Väljaandmise intervall | Ei ole |
5 | Võimalik briifing / konsultatsioon | T ** |
6 | Lennudokumendid Kasutatav keel(ed) | C, PL * ET, EN |
7 | Briifingul või konsultatsioonil kasutatavad kaardid ja muu info | S, U, P, W, SWH, SWM, SWL * |
8 | Kasutatavad lisaseadmed infoga varustamisel | Ei ole |
9 | Infoga varustatavad ATS üksused | Pärnu AFIS |
10 | Lisainfo (piirangud teeninduses, jne) | EEPU METAR saadaval EEPU ATS tööajal. * vt GEN 3.5 Keskkonnaagentuur |
Tähised RWY NR | TEGELIK BRG | Raja mõõtmed (m) | RWY ja SWY kandevõime (PCN) ja kate | Läve koordinaadid Raja lõpu koordinaadid Läve geoidi hälve | Läve kõrgus ja mitte-täppislähenemise puuteala kõrgeim kõrgus rajal |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
03 | 035,32° | 799 x 23 | 50/R/B/W/U CONC | 582508,97N 0242823,92E – GUND 65 ft | THR 39 FT – |
21 | 215,35° | 799 x 23 | 50/R/B/W/U CONC | 582530,04N 0242852,38E – GUND 65 ft | THR 41 ft – |
Tähised RWY NR | RWY - SWY kalle | SWY mõõtmed (m) | CWY mõõtmed (m) | Lennuriba mõõtmed (m) | RESA mõõtmed (m) |
---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
03 | +0.16 / -0.32 / +0.32 % (100 / 300 / 399 m) | 60 x 23 | Ei ole | 979 x 90 | 90 x 90 |
21 | -0.32 / +0.32 / -0.16 % (399 / 300 / 100 m) | 60 x 23 | Ei ole | 979 x 90 | 90 x 90 |
Tähised RWY NR | ARST süsteemi asukoht ja kirjeldus | OFZ | Märkused |
---|---|---|---|
12 | 13 | 14 | |
03 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
21 | Ei ole | Ei ole | Ei ole |
Raja tähis | TORA (m) | TODA (m) | ASDA (m) | LDA (m) | Märkused |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
03 | 799 | 799 | 859 | 799 | Ei ole |
21 | 799 | 799 | 859 | 799 | Ei ole |
1 | ABN / IBN asukoht, andmed ja tööaeg | Ei ole |
2 | LDI asukoht ja valgustus Anemomeetri asukoht ja valgustus | Ei ole Asukoht: vt EEPU ADC, MET GARDEN, valgustatud. |
3 | Ruleerimisteede ääre- ja telgjoonetuled | Ei ole |
4 | Varuvooluallikas / ümberlülitusaeg | Varuvooluallikas kõigile tuledele lennuväljal. Ümberlülitusaeg: 15 SEC. |
5 | Märkused | Ei ole |
1 | FATO TLOF või THR koordinaadid Geoidi hälve | Ei ole 65 ft |
2 | TLOF ja/või FATO kõrgus merepinnast (m/ft) | Ei ole |
3 | TLOF ja FATO ala mõõtmed, kate, kandevõime, märgistus | Ei ole |
4 | FATO tegelik ja MAG BRG | Ei ole |
5 | Kasutatav deklareeritud distants | Ei ole |
6 | APP ja FATO tuled | Ei ole |
7 | Märkused | Maandumine rajal. |
1 | Tähis ja rõhtpiirid | PÄRNU FIZ/RMZ Ring raadiusega 14 NM, keskpunkt 582508N 0242822E. |
2 | Püstpiirid | 5000 ft AMSL SFC |
3 | Õhuruumi klass | G |
4 | ATS-üksuse kutsung Keel(ed) | Pärnu Lennuvälja Informatsioon ET, EN |
5 | Üleminekukõrgus | 5000 FT AMSL |
6 | Rakendatavuse aeg | On kohalduv EEPU ATS tööaegadel. Vt EEPU AD 2.3 p 7. |
7 | Märkused | ATS üksuse tööajal RMZ |
Teeninduse tähis | Kutsung | Kanal(id) | Tööaeg | Märkused |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
AFIS | Pärnu Lennuvälja Informatsioon | 135.300MHz | HO | Ei ole |
Pärnu lennuvälja kohalikku lennuliiklust puudutav info on toodud käesoleva AIP-i osas AD 2 EEPU ja on saadaval AFIS üksuses.
Kui mingi kohalik eeskiri on oluline õhusõidukite ohutuks käitamiseks perroonil, edastab vastavat infot igale õhusõidukile AFIS üksus.
Saabuvale õhusõidukile edastab AFIS üksuse tööajal ruleerimisjuhised raja vabastamiseks ja seisuplatsi valikuks AFIS üksus.
Väljuvale õhusõidukile edastab AFIS üksuse tööajal ruleerimisjuhised rajale joondumiseks ja kasutatava raja valikuks AFIS üksus.
AFIS üksuse töövälisel ajal vastutavad õhusõidukite piloodid ruleerimismarsruutide, seisuplatsi ja kasutatava raja valiku eest iseseisvalt, tehes sellekohaseid ettekandeid sagedusel 135.300 MHz, et informeerida oma kavatsustest teisi võimalikke õhuruumis ja liiklusalal liiklevaid õhusõidukeid.
Perroonil on kaks parkimisala – seisuplatsid 1-10 on mõeldud üldlennunduse A-kategooria õhusõidukite parkimiseks, seisuplatsid 21-22 on mõeldud kuni B-kategooria õhusõidukitele, millega teostatakse ärilist lennutransporti ning millega veetakse reisijaid, nende pagasit, posti ja/või kaupa.
AFIS üksuse tööajal edastab saabuvale õhusõidukile seisuplatsi numbri AFIS üksus. AFIS üksuse töövälisel ajal valib saabuv õhusõiduk seisuplatsi iseseisvalt.
Kopterid kaaluga kuni 1000 kg võivad maanduda ja startida otse perroonilt.
Kopterid kaaluga 1000 kg ja üle selle peavad maanduma ja startima rajalt.
Kopteritele ei ole eraldi parkimisala, kopterid pargitakse üldlennunduse seisuplatsidele.
Õppe- ja treeninglendude puhul tuleks lennuväljaringe võimalusel sooritada lennuväljast lääne pool, et vältida lendamist Pärnu linna kohal.
Tehnilisi kontroll-lende ei ole lubatud sooritada Pärnu linna ega muude Pärnu FIZ-is asuvate tiheda asustusega kohtade kohal.
Piirangud puuduvad.
Kui õhusõiduk on varustatud seadmetega kahepoolse raadioside pidamiseks, peavad need seadmed olema sisse lülitatud ja õhusõiduki piloot AFIS üksuse sagedusel 135,300 MHz kuuldel ka Pärnu FIZ-is ja lennuvälja manööverdusalal.
Kui õhusõiduki valmistajatehase poolt ei ole ette nähtud ega paigaldatud raadioside seadmeid, peab sellise õhusõiduki piloot edastama andmed kavandatava lennu kohta telefoni teel AFIS üksusele selle tööajal. Andmed sellise lennu kohta peavad sisaldama muuhulgas järgmist:
Kui õhusõiduk asub avariijärgselt rajal, on selle õhusõiduki omaniku või kasutaja kohustuseks eemaldada see nii kiiresti kui võimalik pärast loa saamist Lennuametist. Õhusõiduki võib eemaldada ka lennuvälja administratsioon, kusjuures kulutused katab omanik või kasutaja.
Pärnu lennuväljal puuduvad raadionavigatsiooniseadmed ning ei ole kehtestatud IFR-lähenemisprotseduure.